Mille** Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Fikk melding for en halv time siden, om vi tok i mot besøk. Klart det skrev jeg, koselig! Ser meg panisk rundt i stua og skjønner at her må noe gjøres. Rydder vekk ørten leker fra stuebordet, tørker av bordet, hiver X antall leker i lekekassa, tenner stearinlys, trakter kaffe, kler på meg en litt finere topp enn den utvaska t-skjorta jeg hadde på meg, kammer håret, klæsjer på litt leppestift og gir beskjed til gubben at han må prøve å skyndte seg der han er å gjør et ærend, fordi vi får besøk. Skal akkurat gå i frysern å finne fram noe godt så tikker det inn en melding, vi kommer i morgen i stedenfor vi. Arghhh! Hvorfor gidde å anstrenge seg!!? Jaja, får tylle innpå enda en liter kaffe jeg da... ;o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 ååå så kjedelig da... jaja.. til neste gang, så setter du ikke på kaffen før de ringer på døra..
Yrha Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Hehe! Jeg rydder også manisk når jeg venter besøk, men ser alltid det positive i det: hadde aldri vært ryddig ellers Koooos deg med kaffen da!
Mille** Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 Ja det er ihvertfall helst sikkert!!! *mumle* de får drikke den kaffen jeg satt på når de kommer i morra når det skal være på den måten.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå