Matja Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 I juni kjøpte jeg leilighet og har nå 1 mill i lån. Jeg betaler tilsammen nesten 10 000 for å bo her med lån og husleie. Nå har jeg nettopp betalt masse regninger sånn at jeg har 4000 igjen å leve for denne mnd. Dvs; Jeg sparer bidrag og barnetrygd (ca 2500), og vil unngå å bruke disse pengene. Nå har jeg sett en kjempefin leieleilighet til 5500 som er mye større enn denne, og på en litt knotete plass i forhold til eventuell jobb, åpen barnehage (som jeg trives veldig godt i) og foreldrene mine. Det er jo snakk om 4500 mindre i mnd selv om jeg da IKKE eier! ANER ikke hva jeg skal gjøre!! Jeg kan jo til og med ha bil uten at jeg kommer opp i den samme summen jeg har nå... Har dere noen tips??
chula Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Ikke selg, det er mmitt råd. Det er trygghet i å eie selv, til tross for dårligere råd nå så vildet blir bedre med tiden!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 bli der du er :-) det er mitt tips. jeg skulle gjor mye for å få eie selv :-) og så lenge du kan spare bidrag og barnetrygd så har du jo ganske mye og gå på om det skulle knipe
Matja Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 Huff, det er utrooolig vanskelig! Jeg har mellom 7000 og 4000 å bruke hver mnd, og det meste går til mat faktisk... Jeg blir gal!!!!
Tråle i Trøbbel Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Ikke selg iallefall...Mye bedre å betale 10 000 imnd på noe man eier enn å kaste 5500 ut av vinduet:-) Dersom du klarer å spare 2500 i mnd nå så er jo valget enkelt...da har du jo økonomi til å bli boende...
Snuppa! Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg ville ikke solgt. De pengene du betaler nå er jo til deg selv,mens hvis du leier betaler du jo til noen andre,nei jeg ville ikke solgt.
benedicte&smiley Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 det er teit å selge!!!!! lei den ut da heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå