Gå til innhold

Noen som kan anbefale en vippestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha vippestol, men skjønner at det kanskje ikke er så dumt når jeg skal ta en rask dusj/på do o.l. Men jeg tenker at baby ikke skal sitte massevis i den stolen, så jeg tenker å kjøpe en rimelig en, men lurer på om noen har en å anbefale? Det er så masse dill og dall på alle, og mange koster jo dermed flesk - men det er ikke så viktig for meg med alt "dillet" bare baby kan sitte trygt og godt i den.. Gjerne litt rimelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby bjørn stolen er super - og sikker.

Om du vil ha den rimelig, er det mange tilsalgs på Finn.

Skrevet

Takk. Kanskje jeg skal sjekke der da. Pappa´n er veldig imot å kjøpe brukt, men det kan jo være jeg klarer å overtale han. Takk for tipset =)

Skrevet

Hei!

Jeg fikk en chicco vippestol til ei venninne da jeg var gravid, men så fikk vi tvillinger og da måtte jeg jo ha en til. Den fikk jeg tak i brukt på finn.no. Den var helt fin. Nesten ikke brukt. Betalte 250kr for den men du får de billigere også. Jeg kunne ikke vært de foruten. Kjempekjekke når tvillingene skal ha mat og når jeg skal dusje. Da sitter de så fint der og ser på meg:) Men det er rett som du sier at de skal ikke sitte i dem så lenge i gangen p.g.a ryggen deres.

Jeg anbefaler deg å kjøpe en ihvertfall. Det gjør hverdagen din litt lettere.

Lykke til.

Skrevet

På Jysk har de en til 175,- Virker helt grei og lik mange av de de har på Barnas Hus til 250,- og oppover. Har ikke fått prøvd den enda da lillegutt ikke er født enda, men jeg ville ikke bruke så mye på en vippestol å syntes den var billig og grei.

Skrevet

Vi er kjempefornøyde med BabyBjörn sin vippestol.

Skrevet

Babybjørn vippestol er super !

Det er bare å ta av trekket og vaske på 40 i maskinen , god som ny ;-)

Skrevet

Barnet skal ikke ligge i bilstol med mindre h*n sitter i bilen! Det er veldig viktig...

babybis.no har jo så mange fine vippestoler, men de koster litt...

Skrevet

Takk for gode tips =) Jeg har også lest at bilstol ikke skal brukes, så vi får kjøpe vippestol. Men nå finner jeg nok helt sikkert noe, så mange gode tips som her var. Tuuusen takk! =)

Skrevet

Baby Bjørn vippestolen er vi superfornøyd med ... anbefales på det varmeste =)

Skrevet

bare et lite tips....fisher price sin vippestol er genial....de har vibrering som kan være genial hvis babyen har luft i magen! Dessuten er de i sterke, fine farger med lekebøyle. har vært en megasuksess med mine to små bøller :-)

Skrevet

Vel, ettersom babyen ikke skal ligge i stol lenger enn til dusj og do, så skader det vel ikke mer enn en vippestol, har ikke hørt noen fysioterapeuter som har anbefalt vippestol...

Skrevet

Jeg har vært å kjøpt ole brum vippestol på jysk i dag. var 350,- ca for den. :) kjempe fin.

Skrevet

Hmm, når jeg tenker meg om, brukte jeg ikke stolen før ungene begynte med grøt, altså var de rundt 6 mndr gamle.

De små har det best om de får ligge på ryggen på gulvet! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...