Gå til innhold

Latter Latter Latter

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har vært et fyrverkeri av noen dager!!!

Vært på jentetur i Italia og hatt det SINNSYKT morsomt!

Vi har ledd fra tidlig morgen til sene nattetimer, vi har lekt, jobbet, drukket vin og spist fantastisk mat, vi har tisset på toaletter som har vært en halvmeter for lave...dvs at de var rett og slett ikke der......med høye hæler og div utstyr var det selvfølgelig tilløp til panikk da trangen meldte seg;-)))

Vi har shoppet og drukket latte på uterestauranter - i stekende solskinn i

Milano, i bare armer:-) Vi har tatt bilder av sukkenes bru, vi har sunget med et rumensk kor på en båt i Venezia, vi har løpt i øspøs regn og blitt klissvåte tvers igjennom. Vi har kjørt buss i timesvis og sunget, vi har pakket og prøvd, mye lekkert å velge i, vi har spist middag i Verona, i Treviso og i Milano, vi har vært VIP-gjester på hotteste nattklubb i Milano, hvor vi spiste middag og drakk champagne, dette var bestilt for flere måneder siden av firmaet vi besøkte;-) Ganske stilig å ha en helt egen avdeling hvor vi spiste mange retters middag med nydelige italienske viner til!

Det har vært en kjempetur og en fantastisk gjeng, hele 3o jenter som er blitt så voksne at vi tør å være barnslige og kjære tid hvor mye tull og fjas vi har funnet på...........hihihi..........føler meg som en spretten ungpike igjen....og det i helt mannefri sone:-)

Jeg føler meg utrolig takknemlig for at jobben min gir meg mulighet til å oppleve sånne ting:-)

Gleden og spenningen var stor når mamman kom hjem til familien sin.....alle tre rosaene hadde gått og trippet og ventet og det varmer mammahjertet:-) Vi hadde koselig skravlings ved kjøkkenbordet med alle tre, samt farmor og mormor.........skulle nesten tro jeg hadde vært fraværende et år;-) Heldig er jeg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig!! Det er ingenting som slår en slik jentetu =O) Spesielt når man er sammen med jenter der man kan være bare seg selv, le og fjase...;-)

Godt å være borte litt fra hverdagens plikter, og som du beskriver, godt å komme hjem igjen...

Skrevet

Ja, det er herlig:-) Vi var 31 stk og alle var super samkjørte og gjorde sitt beste (hvilket i seg selv er imponerende med så mange samlet i flere dager) for at det ble en vellykket tur:-) Jeg smiler og ler ennå;-)

Skrevet

Velkommen hjem!

Høres ut som du har hatt det så utrolig morsomt som det bare går ann å ha det på jentetur.Masse latter og barnslige påfunn :)

Man trenger sånne turer innimellom,kjenne på den følelsen av å bare være seg selv for en liten stund.

Og ekstra kos å være så ventet hjem da:)))

Skrevet

Takk for det:-)

Ja det er gøy, og det er deilig å komme hjem igjen - always:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...