Gå til innhold

Tenker på dere og sender gode klemmer:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det skjer mangt med dere her inne på kort tid!!!

 

Ønsker alle med syke barn og mødre GOD bedring og håper det går rette veien for dere:-)

 

Ønsker dere som sliter for tiden bedre tider og gode tanker, det kommer alltid lys i enden av tunnelen, men noen ganger er tunnelen litt lang.....keep up the spirit:-)

 

Fantastisk med liten rosa hos dere attpåklatt en go`gutt - det er noe spesielt med disse små rosaene og oss jenter:-)

 

Godt for dere som er slitne å få litt fri. Viktig å ta vare på seg selv først og fremst, gjøre det en orker og ikke det andre forventer:-) God bedring og kos deg med mannen;-)

 

Grattis med innflytting i nytt hus MSB, ikke et sekund for tidlig kan jeg tenke meg!

 

Grattis til dere som feirer uker, måneder, år og minner:-)

 

Gleder meg også til modenfesten, selv om det plutselig skar seg med datoen......

 

Godt dumme folk med sinte bikkjer får en reaksjon!

 

Lykke til med ferieturer og skolegang - modne jenter får til akkurat det de vil:-))

 

GRATTIS Hypersusmor - fantastisk at hun endelig fant tiden inne til å gjøre sin prinsesse entre, kan tenke meg det er stas i familien:-) Nyt det!

 

Og om noen føler seg glemt, så tenker jeg helt sikkert på dere også!

 

 

Klem

 

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...