snartmammapåny Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Klarer ikke å bestemme meg hva jeg synest er finest. Helt hvite sider, da kom bildene veldig bra frem. Helt sorte, dette så tøft ut, men ble kanskje litt mørkt. Med ulike farger og mønster på bakgrunnene. Mest gøyale alternativet, men ikke like stilrent som de andre to alternativene... Hva bruker dere andre i deres fotobøker??
mayaya Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 jeg har en med farger og en hvit.. og må si at.. den hvite er litt kjedelig :-p
mayaya Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 (men jeg har fått den i gave, så snakker litt i det stille)
Himmel og hav Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har laget en med litt av hvert. Men jeg sørget for at to og to sider var like slik at ikke jeg fikk et"oppslag" med en grønn og en hvit for eksempel.
snartmammapåny Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 Ja synst igrunnen og den hvite er litt kjedelig, men er bildene fra barnedåpen i den, så det passer så bra med hvitt... Klarer ikke å bestemme meg... Noen andre med fotobøker? Hva har dere?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Lag bakgrunner selv ) Finner fine bilder som passer fotografiet på nettet, eksempelvis høstløv når du skal bruke høstbilder. Rediger i Photoshop slik at de bare vannmerket, helt helt svake. Legg de så inn i fotobokprogrammet som bakgrunn. Blir kjempe kult!
snartmammapåny Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2007 Ja det var ikke dumt Humlen. Har brukt noen bilder jeg har tatt som bakgrunn, og det har blitt kjempe stilig. Men har ikke tenkt på å gjøre de svakere, da er det jo lettere å bruke det som bakgrunn i alle sammenhenger:D
mayaya Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Veldig god ide ja! Jeg vet ikke om du har pc eller mac, men Apple sitt program har mye fint da! Ellers har jeg brukt fotoknudsen, de hadde greit utvalg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå