morill79 Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hei. Er ny her egentlig. Tenkte jeg kunne høre med dere når det gjelder "gravid-ting" Har det siste døgnet opplevg ubehag i mellomgulvet. Ikke direkte vondt,men føles mer som et press eller trykk. Lurte litt på om det er noen av dere som har opplevd det samme, eller vet hva det kan komme av. Er forresten 22+4 uker. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Kan høres ut som kynnere. Hør med lege eller jordmor neste gang.
EtMirakel Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Ikke hver redd, høres ut som dette jeg har, ble undersøkt på siv tønsberg og di fant ingenting galt der, så er nok bare kynnere! er i uke 21+5 jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå