Gå til innhold

Ang. ubehag i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er ny her egentlig.

Tenkte jeg kunne høre med dere når det gjelder "gravid-ting"

Har det siste døgnet opplevg ubehag i mellomgulvet. Ikke direkte vondt,men føles mer som et press eller trykk. Lurte litt på om det er noen av dere som har opplevd det samme, eller vet hva det kan komme av.

Er forresten 22+4 uker.

 

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som kynnere. Hør med lege eller jordmor neste gang.

Skrevet

Ikke hver redd, høres ut som dette jeg har, ble undersøkt på siv tønsberg og di fant ingenting galt der, så er nok bare kynnere!:) er i uke 21+5 jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...