Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 hørte bare noen på butikken idag mente det..hehe, særlig begeistret for cola er jeg ikke, men potti's er godt. harry eller ikke... mye rart å henge seg opp i
hit og dit Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Cola i baklomma og rullings i brystlomma på mopedkjøredressen, mens ein lener seg mot mopeden og spiser chips er muligens meir harry enn chips og cola heime på stuebordet. =) Det er mykje som er harry og alikevel morro =) Hilsen tidligare mopedjente
Loyloy Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Dert håper jeg!! jeg elsker alt som er Rånete!!
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 ehhh...for ett rart spm...jeg drikker pepsi max og spiser popcorn i kveld, jeg er vel da moderne haha?:-) renger med vafler og saft er gammeldags da:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 om det er harry det vet jeg ikke, og rett og slett så driter jeg i det også... hehe... for godt er det. ikke cola, men en eller annen brus og potetgull!!!!!!!!
Iselilja Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Har vel aldri vært high society, men godt kan det vel være uansett! Litt komisk at de du overhørte på butikken brydde seg om at det var harry, istedet for om det smaker godt eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå