Miamaria Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Var hos jordmor i går, og fikk beskjed om at jeg har forhøyet sukker i urinen. Jeg skal på sykehuset å sjekke det opp om noen dager. Sitter her å er så redd for at jeg har fått svangerskapsdiabetes nå. Jeg har hatt et kjempefint svangerskap, ikke lagt på meg mer enn 7 kg (uke 33) og er svært aktiv. Trodde ikke jeg var i risikogruppen for svangerskapsdiabetes. Jordmor sa at det veldig godt kunne være at det var falsk alarm og at jeg ikke skulle uroe meg, men uroe seg er vel noe en alltid gjør..... Noen med erfaringer?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 jeg hadde 2+ på glukose i urin da jeg var til legen, fikk beskjed om å komme tilbake et par dager etter å ta glukosebalstning, når jeg fikk svar på den så viste den seg å være fin!=) legen forklarte det med at det ikke alltid var at "filtret" som skulle fange opp sukkeret fungerte like godt bestandig når man var gravid, derfor hadde jeg utslag på urin akurat den dagen.. på alle urin prøver etter dette har jeg ikke hatt noen form for utslag på sukker! så ikke ta sorgen på forskudd! det kan ha vært at du spiste mat eller godteri med mye sukker i dagen før du leverte urinprøven, og dermed har det slått ut på prøven!=)
Miamaria Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Godt å høre! Har virkelig ikke lyst på svangerskapsdiabetes altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå