=Mina min og mej= Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 og holder på å finne ut hva jeg ska ha på meg.. Er nok desverre ikke ei av di heldige i verden som har hele kleskjeder i klesskapet.. er det smart å gå med ullkåpe? hmh.. er jo drittkaldt her.. hmm... hva er liksom moten nå om dagen? noen som veit...?
Loyloy Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 DRIT i moten, ta på deg noe du synes du er fin nok i og nyt kvelden!
snartmammapåny Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 80 tallet er tilbake... Enten man liker det eller ikke...*grøss* tights, leggiser, store gensere og sjerf.... Trange og smale hele veien jeans i sort eller hvit. Om dette ikke helt passer garderoben så velg noe annet;) Viktigeste er jo at man føler seg vel:D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Klart du kan ha på ullkåpe, du skal da vel ikke gå med den inne ) Og er jo kaldt, så viktig å ikke fryse når du er ute. Er bedre å våkne opp kun fyllesyk i morgen enn fyllesyk med lungebetennelse )
Aylinah Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Moten er faktisk så UTROLIG fæl nå,at jeg har valgt å ikke shoppe inn klær enda,ikke før jeg finner en "normal" olabukse med vanlig passform hehe..... Men,syns du skal ta på deg det du selv syns ser bra ut ) Mote nå i dag er vel egentlig litt ymse,folk går jo med alt mulig rart,så tror ikke skal bekymre deg for mye om det ;o) Kan fortelle deg at du er IKKE alene om å ha "tomt" kleesskap hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå