Gå til innhold

Kjøpe ferdigblandet NAN i motsetning til pulver??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammer bebien min jeg da. Men om jeg plutseligt hadde måttet ut en tur så hadde det jo vært greit om pappan kunne hatt litt ansvar. Så jeg har tenkt å kjøpe NAN å ha i hus. Tenker siden jeg ammer så kan jeg jo kjøpe ferdigblandet istedet for pulver? De pulverpakkene er jo så store og bare holdbar 1 mnd etter åpning. Da må jeg jo kaste masse, bedre å kjøpe desse små kartongene da. Men for en liten på 10 uker, er det like trygt? Sikkert et utrolig teit spørsmål, men nå er det nå bare sånn at jeg satt å tenkte på det hehe...

Og om jeg skulle gitt mme en gang her og en gang der, må jeg ha malt i da? Og eventuelt hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er like trygt;) Dette med malt må du nesten prøve deg fram med.

Skrevet

har selv en gutt på 10 uker.vi har gitt han ferdigblandet NAN flere ganger og det går helt fint :)

Skrevet

jupp- de er jo mye dyrere så hadde dere skulle brukt det mye ville jeg gått for pulveret. jeg og kjøper ferdig hvis mini skal passes og jeg ikke er tilstede og kan ammes.

Skrevet

Helsesøstra vår sa at hvis de får mme bare av og til så trengs ikke malt.

Skrevet

I begynnelsen brukte vi bare de ferdig NAN men det ble altfor dyrt i lengden så gikk over til pulver.. men det er helt trygt å gi det til babyen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...