Gå til innhold

pencillin mot brystbetennelse gir luft hos baby??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg går på apocillin mot brystbetennelse og fullammer etter råd fra legen.

Dagen etter jeg begynte på kuren fikk plutselig Frøya masse luft i magen og mye vondt.

Det er merkbart værre når det er kort tid siden jeg har tatt medisin.

Har tatt 1 tabl morgen og lunsj og da har hun hatt vondt og grått mye fra ca 12.30-19.30. Har ventet med 2 tabl kveld til etter amming og da har hun sovet godt på natten.

Idag har jeg ventet med lunsjtabl til middag for å se om det hjelper og hun har vært mye roligere i dag, men fremdeles en del smerter i magen og luft.

Noen andre som har opplevd dette?

Har 4 dager igjen på kuren og håper virkelig det gir seg da..

I tillegg har det ikke vært noe bæsjebleie de siste tre dagene, kan dette også henge sammen med medisin?

Har tatt tran og svisker som jeg håper går over i morsmelken og så drikker jeg te som virker beroligende på magen...

Håper noen av dere erfarne mødrene kan hjelpe meg litt her.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Her startet også luftsmerter mens jeg gikk på Apocillin, fikk også sjeldnere bæsjebleier her også. Jeg vet ikke om det kom av antibiotikakuren min, eller om det var tilfeldig, men her har det vært kolikklignende symptomer fra hennes uke 2 til uke 5. Da gikk jeg til manuellterapeut, og etter det så har det vært bra. Jeg ble selv i ulage etter antibiotikakuren og det er vel ikke usannsynlig at det også påvirker barnet, uten at jeg vet det. Men som sagt, her varte det til jeg gikk til manuellterapeuten, men det kan jo også ha vært tilfeldigheter.

• 3 uker senere...
Skrevet

er det en 10 dagers kur du går på? eller 7?

Tar du 1 tab morgen, 1 ettermiddag og 2 kveld?

Bare lurer nemlig... bruker også apocillin...

Skrevet

Jeg gikk på 7 dagerskur, 1 tab morgen, 1 ettermiddag og 2 kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...