Tante Gustava Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg var til ultralyd når jeg var 11+2 på vei. Så et aktivt fantastisk lite knøtt Nå har jeg begynt å tenke på, ville gynekologen sett det om det var noe galt med barnet, f.eks Downs eller lignende? Eller er det for tidlig? Jeg vet hun sa hun så på nakken, men fikk ikke helt med meg hvorfor... Var mer enn nok opptatt med å holde tårene tilbake for dette var det vakreste synet jeg noen gang har sett...
Matildesnusk + lille ups Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Dersom hun sjekka nakkefolden - dvs målte avstanden fra huden inn til nakkehvirvlene, så gjorde hun det for å sjekke om ungen kan ha downs blant annet ja. Jeg fikk en nakkefoldskanning i uke 13, og da kunne hun i tillegg se hjertet med fire hjertekammer, hjerne med to hjernehalvdeler, to bein og to armer, og fem fingre på hver hånd. Hvis hun så noe veldig unormalt, ville hun ha sagt dette til deg. Regner med du kan ta det helt med ro og kose deg videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå