C.P78 Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hei, skal ha klubb til uken og lurer på om det er noen som har noen spennende ideer til hva jeg kan servere. Det skal være enkel servering, alla ost/kjeks (noe vi har hatt tidligere, men jeg har lyst til å servere noe nytt...) Tar imot tips med takk:-)
Amanda- Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 hmmm.. jeg synest koldtbord er enkelt... vet ikke helt vanskelig... du trenger jo ikke noe store greier i koldtbordet.. laks, reker, skinke, osv...?
dritgrei hei hei! Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 hmm det spørs jo hvor mange som kommer da, men kyllingsalat og rundstykker er godt og lett.... lasagne er godt og lett, kveldsmat med godt brød og eggerøre ogsånn er godt og lett.... pastasalat er godt og lett... mye som er godt og lett egentlig :-) indisk middag med nanbrød er også godt, og kan være kjempelett, om du ber uncle Ben om hjelp :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Pita med tacokjøtt og salat er jo digg da. eller ost og skinke eller kylling.
mamman til gogutten Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Kjøp ferdige baguetter og fyll de meg pizzafyll og ost. Raskt og enkelt og smaker godt på kvelden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå