Babyklar80_HØYGRAVID Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hei Noen andre som har erfaring med å teste svakt, svakt positivt (Quickresponse) 4 dager før IKM? Klarer nesten ikke å vente til i morgen tidlig for å teste på ny. har kjøpt inn clearblue da. Hadde en SA i begynnelsen av sept så dette hadde jo vært kjempekoselige nyheter! Får bare håpe at alt går bra denne gangen :-)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 hei! jeg hadde svakt pos. 5 dager før ikm:) men testet med billig strimmel jeg da. har du testet neg. etter SA da?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 mistet selv i SA i beg av sept og er nå gravid igjen... håååper virkelig du er det også for det er mulig
Babyklar80_HØYGRAVID Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 Hei og takk for svar! Jeg hadde SA 4. september (uke 7) og har hatt en mens i mellom (26. september). så litt kort syklus mellom SA og første mens (kun 23 dager). testet da forsikkerhetsskyld og fikk 2 soleklare negative graviditetstester.har derfor regnet med onsdag førstkommende som den store milepælen for min del, men fikk det bare for meg at jeg skulle teste i morges. har så mange symptomer: halsbrann, metallsmak i munnen, crazy drømmer, mye på do og litt stikkinger i nedre del av magen... Og du? har du noen symptomer?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 gratulerer til dere begge:)
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 hei! Hadde en SA i mai. Torsdag denne uken testet jeg svakt positivt med strimmel. Har ikm mandag eller tirsdag. :-)
Babyklar80_HØYGRAVID Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2007 Så hyggelig å høre at dere blir raskt gravide igjen etter SA! Jeg krysser fingrene for at jeg får et blått kryss i morgen og at alt går fint denne gangen :-)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 om jeg har symptomer ømme pupper litt stikking i magen av å til tisser vel litt oftere kviser i pannen pos. tester
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Grattis med pos test:-) Jeg skal ta test i morgen, skulle hatt ikm i går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå