Gå til innhold

Jeg har vært på shopping i dag. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå har jeg kjøpt gardiner til babyrommet, og til ny rommet vi skal ha, har kjøpt vippestol, vogndyne og stelleveske. :) Så nå er snart alt i hus her.

Det som jeg kommer på at jeg mangler nå, er pumpe, bilstol, pute til å ha i vogna, men det trenger vi ikke helt fra starten av da, og en stol som jeg kan sitte i når jeg ammer på natten, til å ha på babyrommet. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så koselig :) er rå gøy å kjøpe sånne ting altså!! digger d jeg, har du kjøpt masse klær eller? her er også det meste i hus, men alikevel er det en god del "småting" som mangler. Kommer på mer og mer hele tiden. Men godt vi har litt tid på oss også :)

Skrevet

Har kjøpt to sett med klær bare så langt, for jeg regner med at vi får forferdelig masse. Og om det blir jente, slik osm det ser ut som det blir, så fikk jeg to store papp esker med klær fra svigerinna mi.. Så tror det holder i massevis.. Har også vært oppe på mørkeloftet til mamma å hentet ned en hel haug av klær jeg brukte da jeg var lita, pluss messe som søsteren min brukte. :) Syns det er litt gøy med klær fra da jeg var lita jeg, for de er så spesielle, i forhold til alle de man kan kjøpe på cubus, h&m, Kapahl og alle disse kjedene.. :)

Men blir nok handlet en del klær også, når babyen er kommet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...