Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Har lagt ut nye magebilder, om noen vil se.. 27+0.
Athina' Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Næ så fin en mage du har, blir nesten misunnelig her jeg nå :-) Men herregud som du har blåst opp fra uke 25! Må ikke fortsette i denne farten, for da hører vi ett 'poff' fra møre kysten hehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Hehe.. Ja, magen vokser som bare det jo.. hehe.. Lurer på hvordan jeg blir seende ut om 2 månder jeg.. hehe.. Kommer jo til å vagge som bare det i juletider jo...
mammaTilLinnea Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 for en fin mage! trodde jeg hadde mage jeg og, men min blir jo bare barnemat i forskjell! hehe:)
Brunetta =) Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Venterd jente eller? Magen din såg akuratt ut som en stor fin jente mage. He he he.
Aprilfrø :) Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Så flott magen din var Gleder meg til min blir større også
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2007 Takker så mye for det jenter. Er nok mest sannsynlig en jente som sjuler seg inni her ja. Lurer litt på hva jeg skal ha på meg på julaften jeg... Hehe.. Men har tenkt tanken på å ta et strech laken til dobbelt seng, å skjære hull i midten til hodet, og til armer... hehe... Tviler på at bunaden blir et tema i år ja... kansje bare stakken i så fall... også hodet ut der livet er.. haha...
Tromsøjente med spire i magen Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Litt fersk her på siden. Har veldig lyst til å se magebildene dine, men vet ikke hvordan jeg går frem for å gjøre det...Dumt spørsmål, men tar gjerne i mot noen tips:)
Athina' Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Du trykker på navnet til Queen og the road inni tråden der hun har svart eller skrevet, og da kommer til du profilen hennes. Der på høyre siden ser du det står 'mine bilder' og trykker du der kommer du inne på alle bildene hennes. De gjør du med alle navn hvis du vil se mer på bildene dems eller lese mer om hva de har på profilene deres :-)
Athina' Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Den var til : Tromsøjente med spire i magen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå