Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Skriver inn her også jeg ihåp om å få noen hjelpende ord... Jeg har kommet skikkelig på kant med noen "venner" av meg. Dette er noen som tror de kan si og gjøre det meste, uten at noen skal tørre å svare de imot eller gjøre noe mot de igjen. I over 3 år har de terget, vært store i kjeften og rett og slett prøvd å ødelagt mellom meg og samboeren min. Jeg dret i det før, for jeg likte de jo, men nå etter så mange år har jeg begynt å fått nok. Og jeg har da tatt igjen. MEN - da er det plutselig JEG som er den store stygge ulven. Det er visst så mye verre at jeg er "slem", enn at de er det... Alle skulle bare visst de hvor mye de har såret meg oppgjennom årene med bakprating, slarving og uekte ryktespredning, og når jeg da først tør å si litt imot, nei da får de en hel bataljon til å bli sur på MEG. Sier at jeg er så falsk og forferdelig, og ødelegger for alle. Blander inn folk som ikke har noe med situasjonen å gjøre i det hele tatt. Synes det hele er så latterlig. Jeg merker at jeg har det så mye bedre uten de, fordi nå krangler ikke jeg og sambo i det hele tatt pga rykter og kommentarer fra de, eller de intrigene de prøver å lage. Men sambo er jo sammen med de når de skal drikke i helgene og slik da, og det sårer meg så. Jeg er så innmari lei meg for det, men tør ikke si noe for vil ikke være bitch mot ham og "velge" bort vennene hans liksom. Men de skjønner vel at de har tråkket i salaten da kanskje siden de reagerer på den måten de gjør. Prøver å samle folk for å ikke like meg og min oppførsel mot de. HALLO - så mye dritt som jeg har fått slengt i trynet i alle år, DET er greit... Har verden virkelig blitt så egoistisk??? Er det ingen som tenker lengre frem enn til sin egen nesetipp??? Blir helt utmattet jeg... sliten og deprimert. Er ikke bare bare å gå gravid heller, når folk skal drive slik i tillegg. Bare så synd at jeg bor på en så liten plass at det ikke går ann å komme seg unna de. Møter de stadig vekk, og har liksom ikke så mange andre å være sammen med.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Svarer det jeg svarte sist jeg: De vet vel at de har "driti" på draget, så derfor må de ha noen å legge skylda på. Kanskje du virker litt underdanig slik at de tror de kan lure deg. Nei, godt du klarer deg uten de, ellers ville du fått et like trist liv som de! Fint for de at de får en hakkekylling vettu. LATTERLIG sier jeg da... uff, stakkars deg. Hold deg unna de du, selv om det ikke er så enkelt for deg. Skaff deg andre og bedre venner. Du kan ikke finne deg i noe slik!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Kanskje noen vil legge ut denne på skravle for meg? må bare være anonym nå for er så lei meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå