Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Må bare få dette ut. Vi har vært på besøk hos svigers hvilket som regel er en liten prøving for meg. Når vi skulle dra lå snuppas(5 mån) lua i bilen så jeg gikk med henne uten lua til bilen som stod rett utenfor huset.(bor i Oslo ikke så kallt idag) Da klarte bestefar som var med ut og si til snuppa vi må få på lua uten er som barnemishandling det................ Mener han at han såg det som barnemishandling at jeg tok henne ut i bilen uten lua hennes.... Ble helt satt ut og at kommentaren kommer fra ham av alle (egen historie, fylleraider etc). Kanskje jeg overreagerer, men sånn sier man bare ikke mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Det var helt sikkert bare en harmløs kommentar. Tankeløst,ja. Men helt sikkert ikke noe han mente i ordets rette forstand. La det gå inn ene øret og ut det andre når noen sier sånt. Ikke la det gå innover deg. Det er ikke verdt det.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hvis det er noe trøst, jeg tar ofte av min luen for den siger alltid ned i fjeset hennes og da begynner hun å gråte. OG ja jeg har gått inn og ut av bilen uten den også. Selvfølgelig alt med måte, striregn vind og minusgrader så er luen på. Angående kommentaren, inn det ene øret ut det andre! Har en svigermor som kan være en prøvelse også, og hun sa hold kjeft til min baby! Ble ganske sint men lot det passere for husfredens skyld. Er hun som har "problemet" ikke jeg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå