manonym Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg kniper ballongen sammen, setter den inn i neseboret ig slipper forsiktig. INGENTING skjer! Hvordan gjør dere det?
~~DoraDora~~ Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har heller aldri fått til det der... Gjort det på samme måten som deg...og det er slik det står på anvisningen også men....nope funker ikke her heller
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Du må trykke inn de andre neseboret mens du slipper...da dannes det et vakum! Er i alle fall slik jeg får det til å funke. En genial idé disse snørrsugerene...vesla hadde ikke fått til å suge ordentlig om jeg ikke hadde fått rensa nesen hennes med en sånn en.
manonym Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 Var det jeg tror jeg fant ut forrige gang jeg prøvde, men virker jo så ekkelt! Hvor mange ganger suger du før det kommer noe? Altså hvor tett må han være før du bruker den? Hører det ligger snørr i nesa og plager han når han skal suge på tommelen.. Puster også så og si bare gjennom munnen nå for tiden. Men er ikke helt tett altså.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg dytter den veldig langt oppi nesa, så det kommer snørr med engang, og da kommer det MASSE! Tar maks 2 sekunder. Må gjøre det et par ganger for det er så mye snørr, men da behøver jeg ikke stikke så langt opp. Men nå er jo vesla yngre enn din så det går lett...husker at det var vanskelig å få snulla til å ligge rolig for å ta ut snørret så brukte ikke snørrsugeren så mye, for hun gråt jo så hysterisk at det bare danna seg mer snørr når vi skulle suge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå