Gå til innhold

Spm ang. eggløsning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Mens er på overtid med over en uke, men test viser negativt..

Spm er, har man eggløsning selv om mens uteblir, eller kommer den bare ca 14dager etter mens??

Prøver å bli gravid, men når ikke mens kommer, er det jo vanskelig å vite når man liksom skal prøve... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende at mensen er forsinka fordi du håper så veldig på at du skal være gravid. Psyken spiller ekstremt inn på syklusen!

Når det gjelder det med eggløsning, så skulle jeg tro den kommer 14 dager etter mens uansett. Kan liksom ikke forstå noe annet. Du kan jo kjøpe deg noen eggløsningstester til neste forsøksrunde da, hvis du ikke allerede er gravid :-)

Lykke til!

Skrevet

El kommer ikke 14 dager etter mensen, MEN 14 dager FØR neste mens... så det kommer ann på hvor lange sykluser du har, om når el kommer etter første dag i din mens. Hvis du skjønner... Hviv du har en syklus på 28 dager så er det jo på dag 14, men slik som meg - jeg hadde en syklus på 32 dager. Altså, da kom min el på dag 18 i syklusen. 18 dager etter mensen... Og el kommer selv om det har forskyvd seg litt, eller du har hoppet over mensen, men man vet ikke helt når da =) Lykke lykke til videre...

Skrevet

Ja herregud haha det har du rett i, 14 dager før mens. Uff det der var flaut ;-)

Skrevet

Nei nei, var ikke meninga det da =) Mente ikke å "irettesette" deg eller noe altså... hihi, bare svarte på spm hennes =) hmm, kjedelig når mensen spiller deg et puss liksom. Da går man bare der og venter =/

Skrevet

Hehe nei jeg tok det ikke sånn heller, jeg ble oppriktig flau. Jaja sånt skjer :-)

Skrevet

Ja, går og venter på mens.. For å prøve igjen.. Men den kommer jo ikke, og det er skikkelig frustrerende! hehe...

Måtte ta en test, men den var negativ, og jeg ble faktisk ganske trist.. Men, får bare prøve mer.. Men vet jo ikke når.. Ettersom ikke mens kommer...

*Fortsetter å prøve til lille kommer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...