-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 syntes det rente så dårlig i sluke i dusjen at sambo dærsja på med mr.muscel avløpsåpner, fulgte bruksanisningen å greier... da jeg så kom på badet en stund senere så flyter det vann rundt dusjen,sambo må skjyve dusjen fram,og finner ut at den svartens møkka av en avløpsåpner har svidd hull i avløpsrøret!!! hvordan skal det gå ann liksom??? aaaaaaarg, blir så sint!! nå må jeg pakka baggen å dra hjem til mamma å dusje!=/
jiha Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 det står ikke på pakken at det ikke skal brukes på plastrør da? mange sånn avløpsgreier som vrir og vrenger plastrør.. kjedelig uansett=( *trøsteklem*
Gunni_2 Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Såvidt jeg vet står det på flaska at en må være forsiktig med å bruke mr.muscel og Plumbo på gamle plastrør. De nyeste typene plastrør skal visst takle begge produktene. Kjedelig er det uansett, håper dere får ordnet dusjen snart da
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 sto på pakken at man kunne bruke det i plastrør... rørene er nye også, da vi kjøpte oss steamdusj nå i vår, så det burde ikke være noe galt sånn sett=/ rakk akurat rørlegger butikken før dem stengte for å kjøpe nytt rør men SÅ KLART var rører LITT for lite=( jaja, bra mamma bare bor et par hus unna=) takk før trøsten jenter=) måtte bare få ut litt frustrasjon=*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå