Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 har nå 2 dager til termin og har fått vite at jenta mi er stor. skal på sjekk om 3 dager. men merker på kroppen nå at noe kan være på gang. tenkte det kanjse kunne hjelpe med en rask gåtur for og få ting til og sje. men problemet er at jeg sliter veldig me bekkenløsning, og vil da etter en gåtur være helt ødelagt. men lurer derfor på om dette er en sjans å ta? eller bør jeg bare holde meg rolig og klar til fødsel?
"gullet" Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Tror ikke at en gåtur hjelper på m at den kommer tidliger, jeg drev og gikk lange turer og sprang opp og ned trapper til ingen nytte m nr 2. Bare nyt dagene som er igjenn og hvil kroppen din, det krever litt en fødsel, så d er ingen vits og slite seg ut :-) spar på kreftene dine... og lykke til og gratulerer med den lille som kommer snart klem
Tussa og Sofie Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Når du er så nærme og føler ting er på gang ville jeg også bare slappet av så mye som mulig, kos deg, ta et bad og hvil. Jeg er av de som tenker at baby kommer når den er klar, og kanskje du kan be om å bli strippet siden du snart skal på ktr? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Dropp den gåturen...gå i trappa hjemme heller...
mlkt Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 er enig med de første. spar heller kreftene til fødsel, og bekkenet. prøv heller sex eller stripping på kontr. Lykke til
Rakri Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Erfaringen min med bekkenløsning er at det blir så vondt om man går for mye. Tror ikke det er noe godt utgangspunkt før fødselen at bekkenet er verre enn ellers. Merker iallefall stoooooooor forskjell om jeg har overdrevet og når jeg er flink å ta det med ro.. Den lille kommer snart, uansett :-) Lykke til
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Ikke gå en tur. Hvis det skjer noe snart trenger du alle dine krefter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå