Gå til innhold

flere som drømmer RARE drømmer om natta/mareritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må fortelle om min RARE drøm inatt...

skjønner ikke sammenhengen da, men drømte at jeg løp opp noen trapper på svinesundsbrua og jeg bar på hun tri trong larsen eller hva henne heter og kastet henne utfor brua...

hun var død.... dette var skikkelig mareritt for våknet av at jeg gråt...

tror det hadde sammenheng med at det var snakk om henne på nyhetene igår...

også sovnet jeg igjen og drømte noe ekkelt om at sambo ikke ville ha meg med et eller annet sted, også måtte jeg inn i en bil til ei jente som ikke likte meg... også måtte jeg sitte på med henne, gudene vet hvor, men jeg måtte bort iallefall...

denne gangen våknet jeg opp gjennomsvett og med tårer i øynene...

uff greit de sier at fantasien løper løpsk som gravid men jeg mener HALLO.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har MANGE rare drømmer. Er 5+2 på vei. Har skikkelige slitsomme drømmer for tiden, ikke direkte mareritt men de er ikke helt behagelige nei..:(

Håper jeg begynner å drømme fine drømmer snart, blir lksom litt påvirket akkurat på morgenen når jeg våkner av disse drømmene..

Skrevet

Jeg har hatt det hver gang jeg har vært gravid, våkner flere ganger om natten etter rare/ekkle drømmer.. Er nesten ett sikrere tegn enn alle de andre for meg tror jeg, men morro er det ikke :S

Skrevet

hehe du sier noe der tigerlilly :) har hørt det er et symptom.. hihi :)

så det er jo nesten positivt samtidig som det er ubehagelig...

føler meg nesten "sliten" når ejg våkner om morningen da...

Skrevet

Ja jeg har også hørt at det er et symptom. I mitt forrige svangerskap drømte jeg ofte om fødsler, at det sparket i magen før det i det hele tatt gjorde det osv..:D

Skrevet

jeg vil heller drømme slike drømmer enn at jeg kaster døde mennesker ut av svinesund brua liksom..

må slutte å se nyheter før jeg skal sove tror jeg :P

Skrevet

Huff ja, nesten så jeg ikke tør å fortelle om dem en gang!! Blir helt flau, hehe...Og noen av drømmene er skikkelig ekle!! Uff...Godt jeg ikke har dem så ofte! Er jo nesten så jeg gruer meg til å legge meg på kvelden, for jeg er redd jeg kommer til å drømme noe fælt!

Skrevet

etter mitt første mareritt vekte jeg sambo for jeg trengte trøst, husker at det siste jeg sa til han var at jeg håper jeg ikke drømmer noe ekkelt når jeg sovner igjen, men det gjorde jeg visst... uffamej...

Skrevet

Jeg hadde også den ekle drømmen i natt, og det som var så ekkelt var at alle detaljer var så klare når jeg våkna.... sambo vekket meg fordi jeg skrek.

Jeg drømte at noen menner skulle ta en saks og klippe jomfru hinna mi med tvang da drepte jeg 6 personer/menner med kniv og kastet dem i elva, også var det på leir hvor alle var på fjelltur og gikk nedover fjellet. Da vi kom ned sto politiet og venta på oss, men de skulle ikke snakke med meg, så jeg gikk inn på toalettet for jeg skulle vaske av meg blod, da var det en høy ekkel mann som kikket inn på meg der jeg sto på toalettet han skulle ta meg og da skrek jeg og våkna....

Det er den verste drømmen jeg har hatt på mange år....

Skrevet

oi da vilde.... dette hørtes fælt ut....

disse drømmene/marerittene altså :S

Skrevet

Ja va kanskje litt i det ekstreme laget...alt det går an å drømme! Håper det ikke kommer mange fler av de..

Skrevet

De siste dagene har jeg ikke drømt så mye, men dagene før jeg testet positivt hadde jeg mange morsomme og SVÆRT levende drømmer. Blant annet drømte jeg at jeg fikk en jente som var veeeldig lik meg. Jeg husker ikke fødselen, men følelsen over at dette var min jente var veldig sterkt. Da jeg våknet tenkte jeg at jeg måtte jo være gravid som drømte slikt... Heldigvis hadde jeg rett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...