Gå til innhold

Dere med to i vogn (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nå nummer to i mars, og har fra før lille rakkeren min som ble født januar i år.

Det jeg lurer på er, burde vi gå til innkjøp av tvillingtrille, eller ha nr2. i bb-pose til sommeren og se hvor godt rakkeren går, og da evt kjøpe søskensete?

Økonomien er ikke den beste,,men kommer ikke til å la det bestemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to tette (18 mndrs mellomrom...), og eldstemann var flink til å gå så vi kjøpte søskensete...

Har aldri angret så mye på noe, som vi gjorde der. det endte kjapt med at vi kjøpte tvillingvign allikevel.

Det er ikke lett å gå rundt med en større unge oppå babyvognen altså. Etterhvert vil jo også den lille opp og sitte, og da blir den eldste i veien. Og så er det ikke lett å få den største til å sitte i ro lenge i søskensetet.

Vi kjøpte Simo sin tvillingtralle (de vanlige trillene de har...solide og gode). Vognen hadde en stor skygge, men setene var separate(skille i mellom). Begge kunne legges helt ned, hver for seg. Sånn at en kunne sitte mens den andre kunne ligge helt flatt. I tillegg kjøpte vi en softbag som vi hadde oppi til den nyfødte. Den var en suksess...

Ikke tvil en gang...du må for all del ikke stusse på å kjøpe en tvillingvogn. Det er et must når en har to tette... og dine er jo enda tettere enn mine var også :)

Skrevet

jeg har også to veldig tette, ikke fullt 13 mnd mellom dem. lurer bare på hva prisen ligger på for tvillingvogner.

Skrevet

Spørs jo litt på hvilken du vil ha...merke, om det er sportstvilling vogn eller trille etc

Men den jeg hadde var solid, vann og vindtett, begge seter var separate og kunne justeres hver for seg osv. Den kostet litt under 4000 kr (Simo vanlig trille med regndekke og skygge) ...Softbagen kjøpte jeg i tillegg, og den kostet 800 kr...men en vanlig sovepose funker like godt :)

Skrevet

Ville kjøpt tvilling. Har 2 år i mellom men kjøpte forsatt tvilling pg har brukt den masse. Nå har jeg kjøpt ståbrett. (nesten ingen vogner tåler søskensete lenger eller da gjelder ikke garantien fikk jeg beskjed om, det samme gjelder visst stå brett også på en del vogner) har brukt tvillign vognen masse.

Skrevet

Jeg har 11 måneder mellom mine og har kjøpt tvillingvogn!

Den er i bruk hver dag og funker kjempebra! Ikke angret et sekund på det kjøpet.

Jeg har en GT Safari 3-hjuling å den er superlett å manøvrere, mye letter enn en vanlig kombivogn pga at det er 3 hjul å ikke 4. Kommer inn så og si overalt med den.

Lykke til videre!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...