Gå til innhold

Hva syns dere om dette egentlig? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns at besteforeldrene til mini kan stille opp å sitte barnevakt for oss hvis vi trenger litt avlastning av og til, kun 2-3 timer om gangen. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig. Og at de av og til kan tilby seg selv å sitte barnevakt av og til uten at vi trenger å spørre. Han er nå 6 mnd gammel.

Hva syns dere og hvordan er foreldrene og svigerforeldrene deres med tanke på å sitte barnevakt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De elsker å sitte barnevakt så sant de har tid :) Vi bor ikke på samme sted, men når vi er hjemme synes de det er stas å passe. Mamma tar han av og til om natten og faktisk, han får flaske. Både mine foreldre og svigerforeldre har passet han bl.a. når jeg har vært på trening og samboer på jobb/skole.

Men har dere spurt om de vil passe han da? Kanskje de er redd for å mase, eller rett og slett litt nervøse for å ha ansvaret?

Skrevet

Det er kun mora mi som stiller opp som barnevakt.. Foreldrene til samboer har nokmed sitt. Faren hans har 2 små unger selv som krever en del og moren hans er støtt og stadig ute å reiser.. Faren min er også mye borte men mamma er flink og elsker å ha henne hos seg.. Hender jeg spør henne om hun kan passe henne noen timer hvis jeg skal noe og det er aldri noe problem.. Jeg syns også det er viktig at barnet har god kontakt med besteforeldrene slik at det ikke blir noe prøblemer hvis de skal være der senere, kanskje over en natt osv.

De burde absolutt tilby seg å passe litt ja!!

Skrevet

jeg synes ikke man kan kreve av noen at de skal sitte barnevakt. Det er selvfølgelig kjempefint hvis de gjør det, men hvis de ikke vil så er jo det opp til dem egentlig. Noen synes sikkert det er kjempeslitsomt med små babyer. Jeg tar det ikke som en selvfølge at når jeg har fått barn så skal mine foreldre stille opp. Men jeg blir selvsagt glad når de gjør det da=), Uansett så bor vi et sted uten noe familie rundt oss, så vi har aldri barnevakt......

Skrevet

sier de nei hvis du spør? rart av dem hvis de ikke vil passe han da. snuppa sine besteforeldre sitter mer enn gjerne barnevakt ja! men de tilbyr seg sjeldent, det er jeg som må spørre. de vil vel ikke mase, og regner med at jeg spør selv hvis vi vil ha barnevakt:) pappa var forresten skeptisk til å passe henne da hun var mindre fordi han ikke kan særlig mye om små babyer osv. men nå som hun har blitt 9 mnd vil han gjerne passe:) nå er det jeg som er skeptisk,hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...