Gå til innhold

Dere med to tette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nå nummer to i mars, og har fra før lille rakkeren min som ble født januar i år.

Det jeg lurer på er, burde vi gå til innkjøp av tvillingtrille, eller ha nr2. i bb-pose til sommeren og se hvor godt rakkeren går, og da evt kjøpe søskensete?

Økonomien er ikke den beste,,men kommer ikke til å la det bestemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi,skulle stå "dere med to i vogn"

Skrevet

Helt klart søskenvogn ja, om du skal komme deg noen vei..

Skrevet

Tror jeg ville satset på søskenvogn hvis jeg fikk to så tette ja. Ellers tror jeg du kan få problemer med å komme deg ut med begge alene. Men det kommer selvsagt an på hvor mye dere går da!

Jeg har akkurat 2 år mellom mine, og har utrolig mye glede av søskenvogna vår. Er rett og slett avhengig av den. 2-åringen er flink å gå, men er jo begrenset hvor lange turer vi kan ta og det er slett ikke alltid han vil gå samme veien som meg....Men jeg går mye også da.

Finnes en del helt ok søskenvogner til rimelig pris, og det ligger mange ute på finn.no. Har hørt mye bra om babytravel sin (selges på reflex), den er ikke så alt for dyr i utgangspunktet og finnes sikkert fint brukte til en god pris på finn.

Ellers er eldstemann fremdeles så liten at søskensete til å feste på vanlig bagvogn er et alternativ. (det anbefales ikke til barn over 2 år pga fare for tipping).

Skrevet

Tvillingvogn, ja!!!

Vi har 17 mnd mellom våre, og har brukt tvillingvogna MASSE!! Har en troll-vogn, gav 3000,- for den, og det er absolutt verdt pengene!!! Det geniale er at en kan liksom"hekte" på trehjulsykkelen til eldstemann når han heller vil sitte i vogna.

Skrevet

søskenvogn er et must! Iallefall her i huset. 15 mnd mellom mine. Fantastisk å trille tur med to sovende gutter i vogna ;) Hadde ikke kommet meg noen sted uten. Bruker den hver enester dag!! (har singelvogn også da)

Skrevet

Er 15mnd mellom mine å den søskenvognen vi kjøpte var det dårligste kjøpet vi har gjort! Fikk nesten ikke brukt den for eldste ville heller gå enn å sitte i den vognen. Stor og tung var den og så fikk den ikke inn og ut av bilen alene. Nei, jeg ville ventet å sett hvor mye eldste går før jeg hadde kjøpt. Vi fikk som sagt IKKE bruk for vår.

Skrevet

...dersom du er sjelden ute med ungene, går lite og korte avstander så kan du droppe tvillingvogn/søskenvogn.

Men dersom du er mye ute, går lengre strekninger vil jeg anbefale det på det sterkeste. Jeg har 18 mndr mellom mine to eldste, og hadde ikke greid meg uten.

Skrevet

vi har 18 mnd mellom våre og klarte oss helt fint uten tvillingvogn, men når det blir bare litt over 1 år mellom dine ville jeg nok anbefalt en sån vogn ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...