Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 jeg skal gifte meg på nyttårsaften.. og idag har jeg vært og prøvd kjoler... jeg fant den perfekte kjolen og den var på salg.. jeg følte at det var den jeg ville ha... men så viser det seg at jeg har ikke råd til den denne mnd.. så jeg får ikke kjøpt den alikevel... jeg ville aldri trodd at en kjole kunne bety så mye.. men men... får håpe jeg finner en annen en...
LadyLuck & Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 uff, så dumt da. Er ikke noen måte du kan spare på noe denne måneden og kjøpe den likevel da? noen ting i livet må man joo bare unne seg, selv om man i utgangspunktet kanskje ikke har penger til det der og da.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 jeg spørte m in mor om jeg kunne låne halvparten.. men hun var blakk denne mnd så hun kunne dessverre ikke hjelpe... jeg har ingen mulighet å spare selv ettersom jeg ikke har jobb... men jeg finner vel en annen.
Northernlights Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Prøv finne en på nettet. De har sikkert en som ligner,til en rimeligere pris. Jeg har en til salgs, men det er sikkert ikke hverken rett str eller stil.Skal godt gjøres. Hvor mye skal de ha for den,da? Kan du leie isteden?
LadyLuck & Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 finnes o mange forbrukslån man kan få på dagen. Ikke lurt,men om det er den kjolen eller ingen..
manonym Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har en hengendes som du kan få kjøpe om du vil=) om du liker en som ser litt mer "eksklusiv" ut, broderi og perler, nyyydelig! Jeg skal ikke bruke den flere ganger så om du vil kan du få kjøpe den;)
EnUndreneMor Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 mye koster den da?? kan låne penger av meg;)
Ingen_nick_ledig Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 He he, jeg har også en hengende. Synes den er kjempefin, men har ikke fått summet meg til å prøve å selge den. Men men, er vel ikke rette størrelsen....
Alba44 Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Kan du ikke betale et lite despositum da? Det fikk jeg lov til i den butikken jeg kjøpte min kjole.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 man må jo ikke betale kjolen nå, oftest er det ca 2-3000 vel og så betaler man resten når man henter den??
♥2 små gull♥ Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Gå inn på www.divax.no . De lager brudekjolder etter dine mål så den sitter perfekt, eneste de trenger er et bilde av kjolen de skal lage. Koster 4-6000 kr. og de trenger 7 uker. Ring dem og spør da vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå