Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sparker babyen deres??Syns jeg kjenner min så lite..:( Er 20 fullgått uker på mandag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 23 nå, og først den siste uka jeg har kjent liv hver dag... Første gangen jeg var sikker på det var spark, var ikke før slutten av uke 21, før det var det bare "romling", som jeg regner med har vært junior...

Skrevet

Det går litt opp og ned....Plutselig virker det ut som den er på vei ut av magen min fordi den er så aktiv så kan den være nesten helt stille en hel dag.....bare et lite spark av og til..

rart det der;)

Og så har det litt med de dagene den er mest rolig er de dagene jeg er mest aktiv,fordi den bli byssa i magen,men andre dager jeg ligger på sofaen spreller den som en gal inni der.

Frem til man er i uke 26 er det normalt og ikke kjenne liv daglig;men blir du veldig nervøs og det har vært stille en dag eller to er det bedre og ta en tlf til føden.

Et tips jeg fikk av min lege er og legge deg på venstere side(for da detter barnet vekk fra dine organer som kan spille inn)Lig på venstere side en stund og kjenn etter bevegelse eller spark,vis det ikke her noe vent et par timer og prøv igjen.

Skrevet

snuppa mi har sparket hver dag i over 4 uker( er i uke 21 nå) Blir sterkere for hver dag, men jeg er fullt klar over at det kan gå dager jeg ikke kommer til å kjenne noe som helst. Er fortsatt tidlig i svangerskapet, og kan ikke forvente å kjenne spark daglig før i uke 26/27, tror jeg...

Skrevet

jeg kjenner snuppa mye, men med førstemann kjente jeg ikke liv før uke 23, og det var generelt ikke mye liv i magen. Han var en veldig rolig baby i magen, og veldig rolig de første 6 mnd (nå er han 22 mnd og har tatt igjen de rolige dagene:p) Babyen i magen kjente jeg liv med mye tidligere + at hun er mye mer futt i. Poenget mitt er; alle babyer er forskjellig, og det er ikke før i uke 24 eller 25 du skal kjenne liv hver dag.

Skrevet

gutten i min mage er kjempe aktiv. Kjenner kraftige spark og bevegelser mange ganger til dagen, har gjort det en stund nå

Hadde det likedan med forrige mann.

Det er så koselig

Det kommer nok til å bli mer og mer hos deg også skal du se;-)

er 20+5 idag (kjente første spark utenpå magen 17+4)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...