♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 "Kjedens butikker har midlertidig lagt ned driften" stod det når jeg skulle innom denne butikken på Vågen Amfi i Sandnes. Noen som har opplevd det samme andre steder og vet hva som skjer?? Var inne på nettsiden www.babybest.no for å se om det stod noe der inne, men det gjorde det ikke. Trykker man på Nettbutikk kommer man til en side som ikke eksisterer, så ser ut som den er lagt ned også..... Fint hvis andre vet hva som er skjedd....
Babyønske �� Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Ser nok ut til at de er konkurs. http://www.kborsen.no/salg/?id=574
stvgr_mamma Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 skal d være opphørssalg da??? jævlig irriteranes altså!!! hadde sedd oss ut maaassse bra der.....
Hanne31 Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Er plutselig syengt i Moss også. Tror det er den iallefall. Kjedelig.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Å, hadde sett meg ut en vogn der jeg... Fikk svar på mail fra de for noen dager siden... Håper de skal ha opphørssalg da!!!
MamsnTilSindre+Smurfen Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Var der jeg også idag,, trengte flere utav de våtserviettene,,,de va jo så billige!!! 5 pk for 50 kr!!! hmm kanskje de var litt vell billige? vi får følge med jenter... se om de selger ut butikken !!!!!(håper isje d da)
☆twinkle twinkle Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 å fillern..va for godt t å vær sant visst.-.-.-.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Vi får holde hverandre oppdatert om det kommer noe salg!!!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Det blir nok ikke opphørssalg når de allerede har gått konkurs dessverre... Kjempe kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå