Gå til innhold

Har dere kjøpt sko?


Nesly

Anbefalte innlegg

Lurer på om dere har begynt å bruke sko på januarbarna?

 

Har en gutt på straks 9 mnd født i slutten av Januar. Han har begynt å reise seg opp mye (drar seg opp etter møbler, etc.), men går ikke enda. Lurer på når vi skal kjøpe det første skoparet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Nei vi har ikke det, nå vi er ute har hun sånne "poser" på fotene fra reima, funker veldig bra synes jeg:) Blir litt stivt med sko enda, men vi bir nok å kjøpe i løpet av vinteren:) når hun kan gå tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kjøpt sko....kunne ikke dy meg.....var så små og nydelige rosa vinterstøvler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte sandaler nå i september, da vi dro på ferie til Kreta. Kan bruke dem som tøfler inne en stund til. For gutten her er begynt å gå. Vi må fremdeles leie ham, men han fant ut forleden at fotskammelen til stresslessen vår er en fin "gåstol", så nå skubber han den foran seg rundt i stuen. Tenker vi kjøper utesko om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. For å bruke inne anbefales det ikke sko til de små. Ute bruker han ikke enda, men trenger til vinteren for å holde seg tørr på beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke kjøpt, men har arvet mange sko-par, og d er jo greit når han vokser så fort. de er bare brukt til å krabbe ute med av forrigemann som hadde dem, så dem ser egentlig helt ubrukte ut, og da kan de jo brukes! ikke slitte eller "gått til". vi bruker sko når vi er ute og leker, siden han løper etter en mini-bil når vi er ute, og da må han jo ha noe på beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

vi har stonz (posesko, se på www.stonz.ca) og de funker bra til vårt bruk så langt! men i januar skal hun i barnehage, og må vel kjøpe sko da..men aner ikke hvilke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt sko. Bruker ikke inne, men ute når vi er på tur. Han synes det er mer gøy å gå nå enn å sitte i vogna, så da må vi ha sko. Var veldig vanskelig å gå med sånne poser (hadde det før han gikk så mye)

Må nok til og med kjøpe ett par til snart nå som snøen kommer og kulda kommer for fullt. Skal jo leke i snøen !!! :P Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille prinsesse har fått seg gullsko, hun har gått siden hun var 9 mnd så det er kjekt å ha noe på føttene nr vi er på kafe eller på handletur.. Trenger vintersko også nå, men jeg leter etter de perfekte for en liten fot og det er ikke enkelt å finne i str 18-19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har sånne skinntøfler + selskinn sko/med myk såle.

 

jeg synes det er veldig vanskelig å få på han sko! Prøvde ett par gore tex sko her om dagen,fikk de ikke på.,han er så myk liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...