MissBenz Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Har så vondt under magen, der hvor hodet til babyen er.. Det gjør vondt konstant også blir det bare værre hvis jeg rører på meg... Hva kommer det av? 13 dager til termin....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 ikke godt å si=/ prøv å ring føden å høre hva dem sier, kansje får du komme inn til en kontroll! jeg hadde sterke smerter nederst i magen, med press og stikkninger ned mot underlivet tidligere i uken, og det viste seg å være en uvi som jeg ikke var klar over jeg hadde... ring dem, kansje er det noe på gang=)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg hadde det for to dager siden, og det var bedre når jeg la meg ned. Snakket med jordmor og hun sa at det var kynnere eller at hodet festet seg (har 18 dager igjen). Jeg tok varm dusj og det ble borte, hun sa at hvis smerte forsvinner etter dusj så er det ikke rier.
MissBenz Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 Har hatt det i et par dager nå, men det blir ikke bedre, bare verre...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 for ca fjorten dager siden hadde jeg det oxo slik, men det roet seg... legen mente det var for han dreiv å festa seg.. har termin i morgen og går å venter.. håper det skjer noe..
MissBenz Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2007 Det var festa når jeg var til jordmora på onsdag da...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 kan være hodet som flytter seg lenger ned i bekkenet?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 hm. dette har jeg også hatt. men hos meg er det på en måte samme smerte som om det er en betennelse. kommer av bekkenløsnisn hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå