Gå til innhold

uff blir så fortvilet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff blir så fortvilet, er så ofte om dagen jeg ser voksne foreldre gå me fingrene sine i munnen på ungen:s pga av at ungen har sutte behuv. kan da ikke tenke meg at det er bra i forhold til at "alt" skal være så sterilt ellers??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville heller vurdert å kjøpe babyen en smokk i stede for å putte fingern i munnen på den, fingrene er jo over alt hele dagen, å selv om man vasker dem ofte er det jo ikke akurat noe å fare med=)

Skrevet

Sånn har det vel alltid vært, ser ikke helt problemet med det? Man vet jo selv om man er vasket eller ikke. Men det jeg reagerte på når jeg fikk sønnen min, er at alle andre enn meg synes også det var greit å putte fingrene i munnen hans. Det var drit ekkelt! Det jeg lurer på da er, skjønner ikke folk som røyker hvor inn i helvetet ekkelt det lukter? mora mi feks, lot babyen min sutte på hennes fingre... Man får seg jo ikke til å si noe heller, for man blir redd for å fornerme noen....

Skrevet

Helt enig,ufattelig kvalmt!! Blir aldri sterilt, ikke rent engang under en neggel.. Foreldrene mine skulle absolutt stikke sine nikotingule fingre inn i ungen min sin munn for å kjenne etter om det var tenner på gang.. Og jeg er ikke 100% sikker på at de vasker seg på fingrene etter dobesøk engang:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...