nr2-imagen:) Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har hørt at det er best å ta de på kvelden.. I 6 tiden?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Du må ta tempen når du har sovet minst 3 timer i strekk så slik sett regner jeg med at klokka 6 på kvelden faller ut. Jeg temper klokka 6 på morgene før jeg står opp av senga med en gang jeg våkner. Tempen stiger med en gang man står opp eller gjør noe så derfor skal man tempe med en gang. Ellers blir resultatet misvisende.
nr2-imagen:) Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Det var ikke temping jeg tenkte på hehe.. Det va eggeløsnings tester Clear blue..
Babyønske �� Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg testet alltid på ettermiddag/kveld fordi jeg hadde lest at det var anbefalt, fikk også positive tester da. Og på www.pernille.info står dette : 10. Skal man bruke morgenurin på eggløsningstester? Nei. Morgenurin er den mest konsentrerte urinen man har gjennom døgnet, og siden man som regel har en viss mengde LH tilstede hele tiden, kan morgenurin forårsake en kunstig stigning av LH og dermed forårsake falskt positive eggløsningstster. Det beste tidspunktet for å teste er på ettermiddagen, helst etter minst 2 timer uten dobesøk.
nr2-imagen:) Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 oki! takk! har ennå ikke fått positiv test skulle egentlig ha EL idag..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Sorry, jeg er litt trøtt her jeg sitter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå