Kosel Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 jeg har slitt i lange tider med å fjerne dette - har brukt babyolje, den spesialoljen fra apoteket, olivenolje - jeg har prøvd alt som andre sier er effektivt - uten nytte. HAMPVOTT - er tingen. masser vått babyhode med våt hampvott - funket kjempe flott her hvertfall! mye enklere enn å skulle drive å børste bort med kam etter å ha brukt oljer ol. for å mykjgjøre - absolutt verdt et forsøk!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Tror ikke min baby hadde likt det... Hadde nok blitt litt sår da... er jo så tynn hud....
Kosel Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 tar jo ikke akkurat å skrubber hardt da - også smøre med litt olje etterpå - mini reagerte ikke på det hverken når jeg holdt på eller etterpå, ikke sår rød eller noe.
yret Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Eller bruk myk tannbørste med olje på. Fikk dette rådet på HS, og det fungerer veldig fint. Blir ikke sår i hodebunnen.
Diva Muffin Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Her funker ingenting, hun har altfor mye hår. Men heldigvis er det i ferd med å forsvinne.
Kosel Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2007 :)hehe - var deilig å få det bort for ham og tror jeg - var sårt og sprukket, tørt å jævlig nå...en lettelse at noe endelig funka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå