Gå til innhold

noen som har smakt yade?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva syns dere? er den verdt å prøves?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var veldig god...har smakt den trippelsjokoladen eller hva den heter og den med karamelliserte nøtter. Synes de var gode begge 2.

Er sjokoladoman om dagen så bare må ha sjokolade. Skulle helst hatt den svenske marabou melkesjokoladen, men får prøve andre i mellomtiden. ;)

 

Skrevet

har smakt den trippelsjokoladen, synes den var veldig tynn, men veldig god=)

Skrevet

mmmmm sjokloade. beste jeg får for tia :) :)

Skrevet

Angrer litt på at jeg smakte!!!Den røde er vanvittig god,så nå er det litt for mye av det gode som antagelig legger seg fint på sidebeina!!!

Huff!;);););)

Skrevet

måtte prøve den trippel jeg å..den var goood..:)

Skrevet

kjempegod, elsker sjokolade jeg da;)

Skrevet

hei..

 

ja jg synes dt, har smakt den der med tre lag, den var VELDIG god=)

joda den er verdt ett førsøk den.. ha en fin lørdags kveld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...