Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 hva syns dere? er den verdt å prøves?
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg synes den var veldig god...har smakt den trippelsjokoladen eller hva den heter og den med karamelliserte nøtter. Synes de var gode begge 2. Er sjokoladoman om dagen så bare må ha sjokolade. Skulle helst hatt den svenske marabou melkesjokoladen, men får prøve andre i mellomtiden.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 har smakt den trippelsjokoladen, synes den var veldig tynn, men veldig god=)
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Angrer litt på at jeg smakte!!!Den røde er vanvittig god,så nå er det litt for mye av det gode som antagelig legger seg fint på sidebeina!!! Huff!;);)
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 måtte prøve den trippel jeg å..den var goood..
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 hei.. ja jg synes dt, har smakt den der med tre lag, den var VELDIG god=) joda den er verdt ett førsøk den.. ha en fin lørdags kveld!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå