Gå til innhold

Herlighet, jeg tror jeg har møtt drømmemannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte han for første gang for over 3 år siden, og har kun hatt kontakt et par ganger i året på sms. Nå er han nyskilt og egentlig klar for singel livet...jeg er også nylig kommet ut av et forhold, så timimgen er veldig bra :)

Det har aldri klaffet før, selv om vi alltid har hatt en god tone...

Nå har han vært hos meg i 2 dager, og herre min hatt... Det ble full klaff :) :)

Han er den flotteste mannen jeg noen gang har sett, han er bare nyyydelig. Han er morsom og har en herlig personlighet, og vi har mye til felles.

Han har en sønn som er 3 år eldre enn min sønn... Åh, hjelpe meg...jeg er helt bortreist i han :) Men vi bor i to forskjellige byer, ca 2 timer å kjøre til hverandre. Faren til sønnen min bor i den byen han bor i, og jeg har bodd der selv også, så egentlig hadde jeg ikke nølt med å flytte tilbake -etterhvert.

Måtte bare få det ut, dele min glede med dere :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:) Etter 2 dager!! Så heldig du er! Men vær forsiktig da, så du ikke blir skuffet! Begge nettopp singel... Høres jo litt skummelt ut også, men så er jo jeg den største pessimisten når det gjelder menn da!!!

JEG MISUNNER DEG!!! :)

Skrevet

Det er ikke sånn at jeg ble kjent med han for 2 dager siden...hehe, det hadde muligens vært litt tidlig ;)

Men det er tidlig dette også da :)

Er livredd for å bli skuffet og knust, men av og til må man vel satse...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...