Crazyyyyyyyy:) Skrevet 21. oktober 2007 #51 Skrevet 21. oktober 2007 Denne MÅ jeg bare være med på dytte opp! *knis*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #52 Skrevet 21. oktober 2007 ufattelig morsomt at dere synes det kommer til å bli stort å "vinne" gullet på mandag med hjelp fra stabæk. hahaha. dere burde virkelig håpe at stabæk vinner og at dere kan ordne det selv... la bergen brenne..
Kosel Skrevet 21. oktober 2007 #53 Skrevet 21. oktober 2007 opp igjen....tror de sørger i dag - vært usedvanelig stiller her inne da....:)hihihi
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 21. oktober 2007 #55 Skrevet 21. oktober 2007 Hjelpe meg så hovmodige folk er her i dag da...Ikke måte på...misunnelige på entusiasmen og samholdet vi har i Bergen eller? Virker nesten sånn..hi hi... Brann spilte dritdårlig i går, og skuffet horder m bergensere...Men gullfesten fortsetter den, er bare litt utsatt...Stabæk taper i morgen og Viking tar sølvet...og så vinner Haugesund cup'en, så er d komplett, VESTLANDET ER BEST!!! Ha ha ha! Og d er jo ikke sånn at Brann vinner gullet pga at Stabæk taper??? Brann har spilt en knallbra sesong og ligger fortjent på toppen...eller hur? De leder jo ikke serien fordi de er et dårlig fotballag eller?? Og må bare si at jeg ikke er helt enig i frasen "gullet ska hem" for d er jo ikke i Bergen d har holdt mest hus for å si d sånn...Men nå er d kommet for å bli altså! Garantert! Og håper forresten Rosenborg taper så d synger i dag!! Måtte bare...hi hi...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #56 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg mente heller ikke at stabæk hjelper brann med å ta gull, men at de gjør gullfesten noe blassert. Hehe. Er ikke så morsomt å vinne en dag man ikke spiller ser du. Det er vel vanskelig for deg å skjønne siden det er 44 år siden sist og du sikkert ikke husker det. ;D Om ikke brann snubler hele veien inn da, og stabæk vinner. Det hadde vært gøyalt, men jeg tror nok ikke det skjer. Ah. Kom ikke her å si at det var spesielt stor steming på festtorget deres etter tapet mot Ålesund? *ler* Samhold er det i de fleste fotballklubber, men jeg er ikke spesielt imponert over horden av medgangssupportere på torget i går. Sånn er nå det. Og dere gjentar det ikke neste år, da halve laget kommer til å bli borte.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 21. oktober 2007 #57 Skrevet 21. oktober 2007 Skjønner ikke hva folk skulle gjøre på Torget heller jeg, når d var på Festplassen alt foregikk??? Men du vet vel best du lille Belle Hi hi... Litt vanskelig å huske noe fra før jeg var født ja, så jeg er m på den...hi hi...Og d hadde vært mye morsommere å vinne en dag laget spiller selv, helt enig i d og! Men Brann vinner fortjent er mitt poeng! Og ingen har vel heller sagt at d var stor stemning etter tapet? Pleier d å være d hos deg når noen taper? Ikke her i allefall... Men d er samholdet og stemingen i hele byen jeg mener...d finner man ikke ellers i landet altså...sånn er d bare...
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #58 Skrevet 21. oktober 2007 Enig med at det har vært alt for mange som har tatt seieren på forskudd. Har irritert meg endel ;-) Men du vet tydeligvis ikke så mye om geografien i Bergen, Sinkerbelle...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #59 Skrevet 21. oktober 2007 jeg vet nada om Bergen..jeg har faktisk aldri vært der, men er det at jeg sier torg istedenfor plass du sier det? Hm. Altså? Heter dette stedet festplassen hele tiden i Bergen? Eller er det noe dere kaller det nå? Det ser jo ut som et torg... Et torg er ofte en åpen plass midt i byen, og i feks Lillestrøm så har vi torg. Vet dere hadde eller har fisketorget..men altså torg er for meg en åpen plass som blir brukt til litt av hvert. Hehe.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #60 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, Festplassen heter det hele året. Så har vi Fisketorget og Torgallmenningen. =) Kom gjerne en tur - vakker by og kjekke folk =D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #61 Skrevet 21. oktober 2007 Ok. Festplassen hele året. Hva slags fester har foregått der før? jeg er bare nysgjerrig altså. Ehm, saken er at Bergen by ser flott ut men jeg orker ikke dialekten eller folkene..eller regnet. selvom det sikkert finnes untak for folkene da. Dialekten er det ingen unnskyldning for. HEHE! Nuvel..
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #62 Skrevet 21. oktober 2007 Den brukes i festlige sammenhenger... Trodde ikke du var så trangsynt og fordomsfull. Men men, ditt tap.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #63 Skrevet 21. oktober 2007 spetakke daaa... Jeg tuller mest da, men det må være ok å ikke ha så mye til overs for enkelte dialekter vel? Folkene er nok helt sikkert allright unasett hvor man finner de. Jeg liker ikke spesielt dialekten til Arne Brimi heller bare så det er sagt.. Ok. festivaler o.l da? Vel, vi bruker torget til det i lillestrøm vi.
Trulte76 Skrevet 21. oktober 2007 #64 Skrevet 21. oktober 2007 Ler meg skakk ihjel!! Ble nok 2-1 til aafk Heia AAFK!!!! å den gullfesten gikk til dundas ja hehehehehehe..
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #65 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, da får du holde deg i trygge, lille Lillestrøm da... Jeg har vært der, og kan si at jeg syns ikke det var noen pen plass. Østlandsdialekter syns jeg heller sjelden er noe å høre på. Skingrete og hysterisk... Hver sin smak - syns bare det blir for teit å uttale seg om et sted man aldri har vært og om alle folkene som bor der (250 000) Regne gjør det egentlig ikke så ofte, syns jeg. Plager ikke meg. Var bare meningen å være hyggelig.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #67 Skrevet 21. oktober 2007 vel, nå er det du som er sår her da... jeg har ikke bedt deg synes lillestrøm er et pent sted. Jeg synes forøvrig ikke det er så pent der selv. Bergen er derimot en pen by, stavanger også. Oslo enkelte steder. Jeg liker lillestrøm da, og har vært mange nok steder til å ikke føle at jeg må reise til Bergen for å sett alt..... forøvrig så kommer jeg nok til Bergen neste år. bortekamp vettu. Har ikke hatt mulighet før faktisk. altid på en dag som ikke passet. Skulle egentlig i år fordi en kompis gikk på skole der oppe og vi skulle treffes i sammenheng med kampen... Jeg liker nye steder som regel, og nye folk. Jeg har avsmak for hele gullfesten til bergen fordi den får så jævlig mye mediaoppmerksomhet, pluss at Bergensere aldri blir ferdig med ting. Hehe. De har jo gnålt om dette seriegullet for 44 år siden i 44 år..og nå må vi da altså høre om dette og festplassen i 44 nye. men ok.. jeg kommer neste vår eller høst.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #68 Skrevet 21. oktober 2007 dum! sorry sorry sorry.. jeg gjorde jo untak for enkele av folka da.. men jeg kommer ens til bergen for din skyld sexy!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #69 Skrevet 21. oktober 2007 Sa jo at jeg syns det var uvant med sånne fordommer fra deg =) Jeg er ikke sår - er ikke bergenser engang (man har bodd her ganske lenge) Jeg er helt enig med at det er idiotisk å ta seieren på forskudd, men jeg heier på Brann (og tror nok de klarer det) Velkommen skal du være - selv om du syns vi er helt grusomme...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #71 Skrevet 21. oktober 2007 jeg har lite med fordommer, men jeg har en del fotballfordommer.. Hehe. Det er bare en ting viktigere en liv og død. FOTBALL. Da blir man litt snål og bitter, og iallefall når laget som martin andresen spiller på. HÆHÆ! Neste år er han jo sikkert i ENGA og da er alt på sin plass..da kan jeg forsette å hate Enga mer en jeg hater brann fordi martin andresen spiller der. FNIS!! Jada, jeg tror også brann klarer det. Jo takk jeg skal tagge festtorget deres med En hilsen fra LSK stinkerbelle.. i gult og sort. Hoho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå