Gå til innhold

jeg skal ut i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake foresten!

Hvor faen har du vært det siste året?

Skrevet

nei du kan jo ikke være barnevakt her :)

 

og takk, det er ikke et år

har vært litt her og der, mest der

Skrevet

hehe godt å ha deg tilbake hvertfall =)

Skrevet

Oh yes, da er vi to! Som skal ut altså:)

 

Her er huset tomt fram til i morgen kveld. SKÅL!

Skrevet

Jeg var ut i går - hihi. Jeg trenger hvertfall en gratulasjon!

Skrevet

gikk det så bra? gratulerer

 

 

gratulerer til halden også

Skrevet

Fant ikke på noe smart å skrive..

 

Tænks.

Skrevet

Jeg ooooog!

 

Godt til oss det! =D

Skrevet

Man må ha litt påfyll en gang iblant.

Skrevet

Er så glad jeg ikke er misunnelig.. Slipper å være fyllesjuk i morra vaffal! Du kommer sikkert til å ha det drit kjedelig Silja, som vanlig.

Skrevet

Hehehe.. Ja, nemlig Haldis.... ler8

Skrevet

eller du kan skjenke en fyr, dra han med deg hjem og pule vettet av han? det er ikke så kjedelig? høhø

Skrevet

Nei, det er jo ikke så kjedelig. Bortsett fra dagen etter, når man prøver å få han ut igjen... =P

Skrevet

Åhhh... Så jeg skal jage han ut rett etterpå mener du?

 

Beklager så meget, jeg er ikke helt inne i prosedyrene på slikt jeg sjø...

 

Høhø.

Skrevet

var visst litt tidlig ute med overskriften

LaSofa er stedet i kveld

 

mjerda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...