Libido- Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Velkommen tilbake foresten! Hvor faen har du vært det siste året?
danieI Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 nei du kan jo ikke være barnevakt her og takk, det er ikke et år har vært litt her og der, mest der
FuriLaks Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Oh yes, da er vi to! Som skal ut altså Her er huset tomt fram til i morgen kveld. SKÅL!
Süsse Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg var ut i går - hihi. Jeg trenger hvertfall en gratulasjon!
danieI Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2007 gikk det så bra? gratulerer gratulerer til halden også
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Fant ikke på noe smart å skrive.. Tænks.
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg ooooog! Godt til oss det! =D
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. oktober 2007 #14 Skrevet 20. oktober 2007 Man må ha litt påfyll en gang iblant.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. oktober 2007 #15 Skrevet 20. oktober 2007 Er så glad jeg ikke er misunnelig.. Slipper å være fyllesjuk i morra vaffal! Du kommer sikkert til å ha det drit kjedelig Silja, som vanlig.
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 Hehehe.. Ja, nemlig Haldis.... ler8
danieI Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 20. oktober 2007 eller du kan skjenke en fyr, dra han med deg hjem og pule vettet av han? det er ikke så kjedelig? høhø
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. oktober 2007 #18 Skrevet 20. oktober 2007 Nei, det er jo ikke så kjedelig. Bortsett fra dagen etter, når man prøver å få han ut igjen... =P
danieI Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 20. oktober 2007 må ikke la han sove over dahhh
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. oktober 2007 #20 Skrevet 20. oktober 2007 Åhhh... Så jeg skal jage han ut rett etterpå mener du? Beklager så meget, jeg er ikke helt inne i prosedyrene på slikt jeg sjø... Høhø.
danieI Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 20. oktober 2007 var visst litt tidlig ute med overskriften LaSofa er stedet i kveld mjerda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå