Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Leiter som en gal - men finner ikke bruksanvisningen til symaskinen min. Var godt i gang med å sy, men må stille på stingene, uten at jeg finner ut hvordan det skal være. Jr har brukt symaskinen som dashbord når han har kjørt "racerbil" - og skrudd på alt. Har søkt på nettet, men finner ikke det der heller - og gidder ikke betale for å laste ned en engelsk utgave når jeg VET jeg har den norske liggende et sted... Det er en Bernette 75 av bernina. Noen som har den ?
Mona + kid Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Du kan jo se på disse dersom du ikke har gjort det allerede. Kan jo hende at det er noe likhet i maskinene? http://www.somsenteret.no/public.aspx?pageid=34449
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Takk skal du ha, men har allerede kikket der, og det er kun to andre modeller - ikke 75 som jeg har. Kjipe greier, for der lå jo bruksanvisningen klar til å lastes ned. Men min modell ligner ikke, så jeg kan ikke bruke den... :-(
Loyloy Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Nei men du.... Sjekk i nærheten av noen andre papirer, aviskurv/brevordner eller noe sånt... du har den det er jeg sikker på!
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Ja, det er ikke så lenge siden jeg så den. Det er det som er så utrolig irriterende. Men jeg husker ikke hvor - og nå har jeg lett alle tenkelige steder der vi har papirer + gått gjennom roteloftet der sambo har alle permer og papirer siden han gikk på ingeniørhøyskolen. Og det var ikke lite å bla gjennom.... Tror den ligger et sted i 2 etg, men hvor ????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå