Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leiter som en gal - men finner ikke bruksanvisningen til symaskinen min. Var godt i gang med å sy, men må stille på stingene, uten at jeg finner ut hvordan det skal være. Jr har brukt symaskinen som dashbord når han har kjørt "racerbil" - og skrudd på alt.

Har søkt på nettet, men finner ikke det der heller - og gidder ikke betale for å laste ned en engelsk utgave når jeg VET jeg har den norske liggende et sted...

Det er en Bernette 75 av bernina. Noen som har den ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk skal du ha, men har allerede kikket der, og det er kun to andre modeller - ikke 75 som jeg har.

Kjipe greier, for der lå jo bruksanvisningen klar til å lastes ned. Men min modell ligner ikke, så jeg kan ikke bruke den... :-(

Skrevet

Nei men du.... Sjekk i nærheten av noen andre papirer, aviskurv/brevordner eller noe sånt... du har den det er jeg sikker på!

Skrevet

Ja, det er ikke så lenge siden jeg så den. Det er det som er så utrolig irriterende. Men jeg husker ikke hvor - og nå har jeg lett alle tenkelige steder der vi har papirer + gått gjennom roteloftet der sambo har alle permer og papirer siden han gikk på ingeniørhøyskolen. Og det var ikke lite å bla gjennom....

Tror den ligger et sted i 2 etg, men hvor ????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...