Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Litt sent men:).. Pga svangerskapskløe blir jeg satt i gang tirsdag den 25/9 kl 08.00, dem tok da vannet mitt.. Tok ikke mange minuttene før jeg begynte og kjenne rier:) Endelig i gang:) Etter en kort stund kom riene tett som bare det, ble tildelt fødestue og endelig fikk jeg prekestolen min:).. Jeg brukte den til å gå rundt i rommet med og stå oppreist i denne under riene.. Kl 09.30 kom legen inn og det ble bestemt at jeg ikke skulle ha noe drypp ( pga at jeg ble satt i gang skal man egentlig bli satt på det).. Nå var riene fryktelig vonde og det virket som om jeg ikke hadde eneneste pause før neste ri. Holdt på med disse riene til kl 10.00 før jeg fikk lov til å begynne å presse, og kl 10.15 kom prinsessa våres til verden:) 4310 g og 50 cm lang...
mai mammaen til to Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 oi det gikk fort.. syns min fødsel gikk fort jeg..men den tok litt under 4 timer fra det startet til hun var ute.. hehe.. gratulerer i allefall..
kajfla Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Å herreli , det gikk fort!! heldig du er. Gratulerer!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 så fint akkurat passe lang fødsel tror eg? Litt i kjappeste laget kanskje? Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå