Gå til innhold

å være utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle sammen

Jeg fikk vite i går av en kompis at han er utro med ei jente som har type, de har bare klina , og ikke mer, og skal ikke mer, de er betatt av hverandre, men det blir ikke mer, de kan ikke det! jeg vet hvem denne jenta er, men burde vel ikke si noe?har heller bedt kompisen min slutte å surre med henne pga hun har følelser for kjærsten sin fortsatt...

Burde jeg si noe?

Så sitter jeg og tenker genrelt på utrolskap da, er fort gjort å kysse en annen, hva syns dere om saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generell regel i vår vennekrets, det er kun til bestevenninner/bestevenner man forteller sånt.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Siden du har sagt i fra til ham så synes jeg det er nok med det. Får håpe at han slutter, og at jenta innser at hun har gjort en stor tabbe og aldri gjør det igjen eller at det er best å avslutte forholdet nå!

Skrevet

I dette tilfellet hadde ikke jeg sakt noe tror jeg. Kjenner du de så godt at det er naturlig at du gjør kjæresten hennes oppmerksom på det? Hvis de har stoppet ved noen kyss, så er jo også det å gå over streken, men ikke i så stor grad at jeg synes det er verdt å lage bråk av.

Skrevet

Jepp , enig:)

Noen her som er blitt fristet til å kysse en annen?

Skrevet

Han er vel ikke utro, hvis det er hun som har en partner?

Hun er.

Det angår ikke deg.

Skrevet

Syns ikke du skal blande deg mer borti det. Har selv sladret på typen til min tidligere bestevenninne, det ble et helvette og det ødela vennskapet vårt. I ettertid vet jeg at ei annen god venninne jeg har har blitt bedratt, men jeg har valgt å holde meg utenfor. For alt jeg vet så kan han ha fortalt henne det, og jeg tror ikke hun hadde forlatt han uansett, så hva godt hadde det gjort om jeg hadde blandet meg...

Skrevet

Sant sant, man burde bli flinkere til å passe på seg selv før man bryr seg med alle andre

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har en bestevenninde som har vært utro mot samboeren sin, mens ho var gravid. Men det er ikke opp til meg og fortelle det til han, selv om jeg vet hun aldri vil si det.

Skrevet

Enig med alle over.

Det er ikke din sak, og du gjør ikke noen en tjeneste ved å blande deg inn. Dette bør de finne ut av selv.

Men til ham syns jeg du kan si det du vil, siden han har involvert deg, gjennom å fortelle til deg. Man som noen sa over her,er han jo ikke utro, siden han ikke har partner;-)

Skrevet

Har man lyst på pikk har man lyst på pikk.

Skrevet

Fatter ikke at denne kompisen din sier til deg hva han har gjort.

Bra du sa fra som du gjorde. Men det skulle vel også være nok.

Hadde det derimot vært noe som har pågått over tid,da hadde jeg faktisk sagt fra til dama også,hvis dette var venner av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...