Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg gå frem for at han skal like det? Han er 3mnd. 2mnd korrigert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er akkuratt lik:) Jeg legger meg ved siden av ham litt og prater eller synger, det er populært. Etter en liten stund setter jeg meg opp og etterhvert går jeg:) Da kan han ligge tilsammen 30min.

Skrevet

Min hater det ogsaa, gaar bare i ca 2 min, kjempeirriterende. Men jeg legger henne paa laarene naar jeg sitter i sofaen - beina er ogsaa oppe i sofaen og former dermed en vinkel. Huff, umulig aa forklare. Men hodet er da over knaerne og det liker hun bedre. Eller legger henne paa bordet narme kanten saa hun kan kikke ut. Da gaar det ogsaa litt lengre. Men hun er ganske sein med dette hodet sitt da, fordi det er et plunder aa oeve henne. Grrr.

Skrevet

Tror jeg skjønner hva du mener. Jeg har funnet ut at vi MÅ øve mer nå,sånn at han ikke henger etter. Er nesten litt vittig de få sekundene som han virkelig prøver,for han løfter hodet,men ikke ansiktet. Han ser lissom ned i teppet istedet for å se fremover. Ellers er han kjempe god til å holde hodet. Når han er oppe for å rape så holder han hodet kjempe fint og kikker masse.

Skrevet

Det forandre seg av seg sjøl har eg erfart. Snuppå mi hata og det, men når hu va 6-7 mnd så forandra deg seg. Då klarte hu å begynne å snu seg sjøl og då va det heilt topp. Nå e hu 8 mnd og hvis eg legge na på ryggen så e det vips rundt på megn me ein gang.

Så slapp av, det går over. =)

Skrevet

Vår hatet også å ligge på magen, Begynte med å holde han på brystet mitt, og lente meg bakover i stresslessen, mer og mer og for lenger tid av gangen. Da ble det litt bedre etterhvert som han greide å holde hodet bedre.

Skrevet

ha lest en plass at det er dårlig for hoftene å ligge på magen, før de kan snu seg selv. hvorfor er det så viktig å ligge på magen. barnet vil nok trene alt til sin tid.

Skrevet

De skal jo ligge på magen for å trene musklene i nakken.. Holde hodet oppe og sånt:)

Skrevet

Lille min hater også det. Pleier å ha han på brystet når jeg ligger i sofaen jeg. Ligger ikke helt vannrett da. Men så lenge han kan se meg i øynene så ler og koser han seg. Klarer seg mye lenger på magen sånn enn ved å ligge på matta på gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...