Gå til innhold

Restaurant i Oslo - trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å spise med mannen min og noen venner, 8 stk til sammen. Noen som har tips til et koselig sted som ikke er superdyrt? Ikke pizzasted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mother of India på Bislet. Koslig sted, hyggelig personale og

fantastisk mat

Skrevet

Takk for forslag. Gikk inn på hjemmesiden deres, og det så jo koselig ut der:-) Absolutt et alternativ ja.

Tar i mot flere ideer også:-)

Skrevet

XiLoh - tvers ovenfor høybråten cognac og sigarbar - kjempe bra mat og service! valuta for pengene. vi var to stk, spiste tre retters, vin og kaffe - 600kr..

ellers er jo type fridays godt og syntes jeg :)

Skrevet

Planet Bollywood på St. hanshaugen er koselig.

Skrevet

Oro er litt simpelt, foretrekker Bagatelle eller rett og slett utlandet.

Skrevet

Nå ba hun om en restaurant med ikke for stive priser. Bagatelle koster nå litt mer en Oro.

Og hun skal til Oslo - ikke utlandet;-)

Skrevet

Jeg bare fastslo at jeg synes Oro er litt simpelt. Litt kjipt å bli skuffa liksom.. Greit å vite hva som venter.

Det går kjapt å komme seg til utlandet med eget fly, ingen hindring.

Skrevet

Selv med eget fly er det ganske mye stress å komme seg til utlandet - noe man ikke gidder å gjøre for en middag. Og - det vet jeg at du ikke gjør heller.

Jeg synes Oro er bra - ja bedre en Bagatelle... Så jeg hadde ikke vært skuffet:)

Skrevet

Ikke mye styr å komme seg til utlandet.

Nei, Oro er ikke bedre enn Bagatelle... Et hav av forskjell faktisk. En grunn til at Oro mistet stjernen,vet du...

Kanskje du rett og slett ikke har så god peiling på slikt?

Skrevet

Om Bagatelle har to stjerner i michelinguiden eller ei er meg revnende likegyldig såfremt jeg ikke finner restauranten spesiell. Jeg synes ikke maten der er noe spes, og jeg liker Oro mye bedre. Ja, et hav av forskjell hvor favoritten helt klart er Oro!

Og jo, det e rmye syr.

Skrevet

syns dere skal prøve smak av oro! morsomt konsept, man velger flere retter, 4, 5 eller 7 tror jeg - og man kan ha vinsmaker til også. blir ikke kjempedyrt og er veldig god mat. har vært der to ganger og vært kjempefornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...