Sommergull Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hei hei er det noen som har vært å hentet en sånn gratis bleiebøtte hos reflex? Den såg iallfall veldig genial ut Her er link: http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=314
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 hei hei =) Jepp har hentet min jeg Å den ser genial ut vet bare den kan ikke stå på golvet med varmekabler, da må man ha noe under, viss ikke vill den lukte.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Heisann =) Har ingenting inne på dette forumet å gjør, så nå røper jeg snikinga mi her Jeg har henta den bleiebøtta, tatt den såvidt i bruk også. Leverte tilbake den første, all inmaten løsnet inni!! Har tatt den nye i bruk nå, og den funker fint enda. Men denne bleiebøtta rommer ikke halvparten av de en sangenic bøtte rommer. Innmaten i denn gratis bøtta tar så stor plass at det skal ikke så mange bleiene til før den må tømmes. Jeg bruker den på det badet vi bruker minst jeg da. Funksjonen på bøtta her helt genial, men kvaliteten burde kansje forbedres. Når alt kommer til alt, så er den jo gratis så det skader jo ikke å prøve. Kan hende andre har bedre ting å si om den en meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå