grå :) Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=119583&rom=MP er den bra? mye bilder fra 'gamle dager' og områdene rundt jens bjelkes gate? vil den passe en eldre dame på snart 80 år? hun er opprinnelig oslojente og er som mange andre eldre opptatt av forandringene før og nå der hun vokste opp
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Har ikke sett i den selv, men den har fått kjempegode "karakterer" alle steder jeg har lest om den. Passer sikkert kjempebra til en dame på ca 80 år når hun er opptatt av forandringene som har vært og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå