Mammapudding Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Kan noen som har fått gjeldsbrevet og fått utbetalt fødselsstipend fortelle meg hva de fikk utbetalt? På brevet står det..Tildelingen er fordelt slik: Fødselsstipend 29 014 Lån -11606 Sum 17408 osv Får jeg kun utbetalt 17 408 kr da eller får jeg 29 014 kr den mnd det står sånn? Håper virkelig noen orker å svare meg:) Skal sende gjeldsbrevet NÅH og gleder meg veldig til pengene kommer uansett hvor mye jeg får..har ventet lenge nå!
Mammapudding Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Er det sant? Ååååå nå ble jeg glad:) Tusen takk for svar:)
Mammapudding Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 Hehe, ja det blir ikke julegave på lånekassen i alle fall;-) Men misstenker at det kommer til å bli handlet en del babyklær..hmm;-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Hmmm...det Lån -11606 er vel omgjøringen av lån til stipend av penger du har fått mens du har venta på at de har behandla søknaden.
Mammapudding Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2007 Har ikke fått en krone hos de mens jeg har ventet, så det kan det ikke være:) Alt av omgjøring for forrige skoleår er ordnet i sommer så det er "ute av verden" Håper jeg får alle pengene som hun over sa, det er jo det jeg har rett på så burde jo det, men det sto jo så rart med minus foran og greier:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå