Gå til innhold

da bærer det tilbake hit da

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter nok en ma. nå blir det hvertfall utredning på oss siden jeg har mistet tre ganger på rad. blir en lang ventetid sikkert så jeg år nok bosette meg her på bligravid en stund :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist:o(

Får håpe du blir gravid fort og at den sitter denne gangen da:o) Lykke til..

Skrevet

NEI!!! uffa meg....hadde tro på at d skulle klaffe for deg denne gangen...uffa meg da...nå ble jeg lei meg....

hvor langt på vei var du nå??

sender deg en god trøsteklem...

tenker på deg...

Skrevet

Ånei!!!!!!

Det skulle jo ikke gå sånn denne gangen!!! :( :( :(

Det var kjempetrist å høre :(

Huff.. håper ikke utredningen drøyer altfor lenge..

Hvordan er det med deg nå? Håper dere finner god støtte i hverandre..

*trøsteklem*

Skrevet

stratosen_prøver: skulle begynne på uke 12 idag.

Lille Hemmelighet: hva gjør du her ennå....ropte på deg for fire uker siden se. lurte sånn på åssen det lå ann med deg. håpa lissom det skulle klaffe for dere forrige gang.

ja nå håper jeg på brev i postkassa snart og en time raskt så vi slipper å vente lenge. Godt å se kjente nick stratosen og lille hemmelighet, selv om jeg håper jo dre kommer dere over på 1 tri snart da:-)

Skrevet

var du kommet så langt allerede...hmm..føler ikke d er lenge siden du var her...(blir sånn når man er vært her en stund tydeligvis)

men uffa meg så kjedelig..jeg mista jo også i MA i uke 13...men fosteret hadde jo dødd i uke 8-9....

håper dere kommer dere gjennom dette...og håper vi snart kan gå over i 1.trimester og at det går bra da den gangen...

uff blir så lei meg på deres vegne..ord blir så fattige synes jeg..

jeg trøster meg med at om jeg ikke blir gravid med en gang etter SA i mai så kanskje jeg får en god spire neste gang som holder seg der den skal...er liksom litt trøst d når jeg ikke blir gravid og tanta dukker opp hver mnd...

sender deg enda en trøsteklem...

håper det ordner seg for dere snart....vet de noe om hvorfor det skjer???

er d MA du har hatt alle tre gangene???

Skrevet

takk for det stratosen_prøver.

nei hatt en sa først og så to ma. de sier det er helt utrolig at jeg skal oppleve det å miste tre ganger på rad, og de vet ikke hvorfor det skjer, mne det er det de vil prøve å finne ut med en utredning. men den håper jeg kommer kjapt ellså vil jeg kanskj bare prøve på nytt igjen.

min teori, som ikke er sikker i det hele tatt men jeg bare begynner lure siden det samme har skjedd hver gang, er at fosteret rett og slett ikke tåler ul. for alt ser veldig bra ut på ul. hjerte slår og alt er i skjønneste orden. så går det noen dager så dør det. det samme har skjedd nå to ganger på rad.

Men det er jo bare noe jeg har tenkt da.

Skrevet

det høres nå veldig rart ut.....kan ikke skjønne d...

hmmm...jeg har hatt sa og ma men da var de døde når jeg kom på ul....

merkelig dette...sender deg gode tanker...

klem

Skrevet

Hei. Leit å høre at du har mistet så sent. Ville bare komme med et tips.

Ei jeg jobber med mistet 5 ganger på rad, så begynte hun med Thaitian Noni Juice, og når hun ble gravid igjen neste gang satt spiren, så nå har hun 2 barn.

Tenkte det kunne være verdt et forsøk! Tror man får kjøpt det på noen helsekostforetninger, men man får iallefall kjøpt det på nettet, kan lese mer om det her: www.gostrong.net

Skrevet

Hei igjen!

Joda,tusler rundt her fortsatt jeg vettu.. :) Men har "gitt opp" litt,så jeg er ikke så veldig aktiv her inne for tiden. Så jeg har desverre ikke sett at du har ropt på meg :(

Men nå kan vi jo skravle sammen igjen! :) Selv om jeg skulle ønske vi heller hadde møttes inne på trimester sidene da....

Klem til deg fra meg :)

Skrevet

hehe ja tia gikk litt fortere sist da vi fikk skravla litt hver dag:-)

kan jo hende det klaffer for deg nå som du faktisk har gitt opp litt. alle sier til meg at jeg ikke må stresse og ikke tenke så mye på det. og det er jo lett... nei ække det vettu:;-)

Skrevet

venter jente 19.november: tusen takk for tipset. det er helt klart vært et forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...