2barnsmor86 Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 den 16 oktober kom lille guttn min! skriver historie senere! han var 50cm å 3610g var på syke huse 3timer før han kom!
Mamma`n til Brage og Bea. Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer sååååå mye:) Må dere kose dere masse
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 gratulerer med den lille gutten din=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå