Giftmamma med2jenter Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 lurer på om jeg skal lage pizza,men vet ikke helt om jeg orker..hehe, selvom jeg vet gubben hadde blitt glad da.. trenger andre tips også..
Reflexia Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 fylt paprika.....(f.eks biffstrimler,mais,løk,sopp)ost på toppen...ris eller fløtegratinerte poteter ved siden av og en flaske rødvin...mmm
*Rutletutt* Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Hjemmelaget pixxa er jo knallenkelt da:o) Enda enklere blir det når du kjøper en sånn ferdig bunn du bare ruller ut, he he;o) Kjøpp peppes eller coop sin pizzasaus og del opp en pk skinke og legg på, strø eover litt pizzakrydder og legg på ost (ferdigraspet eller bare bruk ostehøvel) - ferdig! ;o) Vi hadde det i går - med salat (pose) til - enkelt og kjempegodt:o) Vi skal ha kyllingfajitas i kveld tenkte jeg.
Giftmamma med2jenter Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 går det an å kjøpe sånn ferdig deig altså..hmm:) pixxa er jo godt det da;)
Libido- Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Bakt potet er digg. Med svinestrimler, mais, løk og hvitløk- og kryddersmør =)
*Rutletutt* Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Ja, de har jo fått den "Nå" eller hva den heter - samme som den ferdige vaffelrøren - ja pixxa er favoritten her;o)))
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 taco eller kylling bali gryte nam:-)
LadyLuck & Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 vi har barnefri i helga, så i kveld skal vi ha pita med kjøttdeig,salat, og mye annet digg. Og mye snop etc. Skal skikkelig kose oss.
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 her blir det krydret svinefilet med rødvinsaus og stekte poteter.. vet ikke om jeg velger potetbåter eller hasselback enda.. tror det blir det siste. ungene ville såååå veldig gjerne ha makaroni og kjøttboller. så de får det før barne-tv. så kan vi voksne kose oss etter de har lagt seg i dag.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 Vi skal lage hjortebiff med fløtegratinerte poteter,champinon, peppersaus og en god salat med fetaost ..mmmm..) Gleeeder meg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå